Interní komunikace v Brilas Group s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Interní komunikace v Brilas Group s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Weberová, Dagmar
dc.contributor.author Mikšaníková, Kristyna
dc.date.accessioned 2022-07-15T09:23:44Z
dc.date.available 2022-07-15T09:23:44Z
dc.date.issued 2022-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/51488
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá interní komunikací ve společnosti Brilas Group s. r. o. Cílem této práce je zjistit, jaký je aktuální stav interní komunikace, který komunikační nástroj je ve společnosti nejvíce využívaný, a navrhnout zlepšení pro realizaci v praxi. Bakalářská práce má dvě části. První část je teoretická a věnuje se základním pojmům v oblasti komunikace i samotnému definování interní komunikace a jejím problémům, dále jejím formám a prostředkům, které se v interní komunikaci využívají. Druhá praktická část na začátku představuje společnost Brilas Group s. r. o., dále probíhá kvalitativní a kvantitativní marketingový výzkum, jenž se zaměřuje na zaměstnance společnosti Brilas Group s. r. o. Na základě získaných dat jsou prezentovány výsledky primárního šetření a následných doporučení ke zlepšení interní komunikace.
dc.format 74 s. (120 484 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject komunikace cs
dc.subject interní komunikace cs
dc.subject prostředky komunikace cs
dc.subject problémy komunikace cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject společnost Brilas Group s. r. o cs
dc.subject communication en
dc.subject internal communication en
dc.subject means of communication en
dc.subject communication problems en
dc.subject marketing research en
dc.subject Brilas Group Ltd en
dc.title Interní komunikace v Brilas Group s.r.o.
dc.title.alternative Internal Communication in Brilas Group s.r.o.
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Bureš, Vladislav
dc.date.accepted 2022-05-24
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with internal communication in Brilas Group Ltd. The aim of this thesis is to find out what is the current state of internal communication, which communication tool is the most used in the company and to suggest improvements for implementation in practice. The bachelor thesis has two parts. The first part is theoretical and deals with the basic concepts in the field of communication as well as the definition of internal communication and its problems, as well as its forms and means used in internal communication. The second practical part firstly introduces the company Brilas Group Ltd., then a qualitative and quantitative marketing research is conducted, which focuses on the employees of Brilas Group Ltd. Based on the data obtained, the results of the primary investigation and subsequent recommendations for improving internal communication are presented.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 62602
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2022-04-22


Files in this item

Files Size Format View Description
mikšaníková_2022_dp.pdf 1.299Mb PDF View/Open None
mikšaníková_2022_op.doc 127Kb Unknown View/Open None
mikšaníková_2022_vp.pdf 190.1Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account