dc.contributor.advisor |
Weberová, Dagmar
|
|
dc.contributor.author |
Mikšaníková, Kristyna
|
|
dc.date.accessioned |
2022-07-15T09:23:44Z |
|
dc.date.available |
2022-07-15T09:23:44Z |
|
dc.date.issued |
2022-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/51488
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá interní komunikací ve společnosti Brilas Group s. r. o. Cílem této práce je zjistit, jaký je aktuální stav interní komunikace, který komunikační nástroj je ve společnosti nejvíce využívaný, a navrhnout zlepšení pro realizaci v praxi. Bakalářská práce má dvě části. První část je teoretická a věnuje se základním pojmům v oblasti komunikace i samotnému definování interní komunikace a jejím problémům, dále jejím formám a prostředkům, které se v interní komunikaci využívají. Druhá praktická část na začátku představuje společnost Brilas Group s. r. o., dále probíhá kvalitativní a kvantitativní marketingový výzkum, jenž se zaměřuje na zaměstnance společnosti Brilas Group s. r. o. Na základě získaných dat jsou prezentovány výsledky primárního šetření a následných doporučení ke zlepšení interní komunikace. |
|
dc.format |
74 s. (120 484 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
interní komunikace
|
cs |
dc.subject |
prostředky komunikace
|
cs |
dc.subject |
problémy komunikace
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
společnost Brilas Group s. r. o
|
cs |
dc.subject |
communication
|
en |
dc.subject |
internal communication
|
en |
dc.subject |
means of communication
|
en |
dc.subject |
communication problems
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
Brilas Group Ltd
|
en |
dc.title |
Interní komunikace v Brilas Group s.r.o. |
|
dc.title.alternative |
Internal Communication in Brilas Group s.r.o. |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Bureš, Vladislav |
|
dc.date.accepted |
2022-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis deals with internal communication in Brilas Group Ltd. The aim of this thesis is to find out what is the current state of internal communication, which communication tool is the most used in the company and to suggest improvements for implementation in practice. The bachelor thesis has two parts. The first part is theoretical and deals with the basic concepts in the field of communication as well as the definition of internal communication and its problems, as well as its forms and means used in internal communication. The second practical part firstly introduces the company Brilas Group Ltd., then a qualitative and quantitative marketing research is conducted, which focuses on the employees of Brilas Group Ltd. Based on the data obtained, the results of the primary investigation and subsequent recommendations for improving internal communication are presented. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
62602
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2022-04-22 |
|