Vztah mezi klíčovým pracovníkem a klientem v době pandemie v prostředí domova pro seniory
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kroutilová Nováková, Radana
|
|
dc.contributor.author |
Hubáčková, Kamila
|
|
dc.date.accessioned |
2022-07-15T09:23:44Z |
|
dc.date.available |
2022-07-15T09:23:44Z |
|
dc.date.issued |
2022-01-19 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/51480
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá vztahem mezi klíčovým pracovníkem a klientem v době pandemie v prostředí domova pro seniory. Přináší nám odpověď na otázku, jak se tento vztah proměnil v době pandemie. Na problematiku je nahlíženo z teoretické perspektivy, kdy se zabýváme odbornými pojmy vycházejícími zejména z literatury. Konkrétně se pojednává o prostředí domova pro seniory, charakteristiku klíčového pracovníka či profesní hranice a strategie při jejich zvládání. Pro zodpovězení otázky bylo využito kvalitativního výzkumného šetření. Výzkum byl realizován polostrukturovaným rozhovorem s klíčovými pracovníky v jednom domově pro seniory. Jako design výzkumu byla využita zakotvená teorie. Naše zjištění lze využít v zařízeních domovů pro seniory a pro jejich lepší obeznámenost s dopady pandemie na pracovníky a klienty, zejména v ovlivnění pandemie a jejich vztahu. |
|
dc.format |
65 stran |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
domov pro seniory
|
cs |
dc.subject |
senior
|
cs |
dc.subject |
klíčový pracovník
|
cs |
dc.subject |
profesní hranice
|
cs |
dc.subject |
home for the elderly
|
en |
dc.subject |
senior
|
en |
dc.subject |
key worker
|
en |
dc.subject |
professional boundaries
|
en |
dc.title |
Vztah mezi klíčovým pracovníkem a klientem v době pandemie v prostředí domova pro seniory |
|
dc.title.alternative |
The Relationship between a Key Worker and a Client in a Retirement Home during the Pandemic |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Lukešová, Michaela |
|
dc.date.accepted |
2022-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis deals with the relationship between a key worker and a client during a pandemic in a home environment. It answers the question of how this relationship changed during the pandemic. The issue is viewed from a theoretical perspective, where we deal with technical terms based mainly on literature. Specifically, it discusses the environment of the home for the elderly, the characteristics of the key worker or professional boundaries and the strategies for managing them. A qualitative research was used to answer the question. The research was conducted in a semi-structured interview with key employees in one home for the elderly. The design of the research was grounded in theory. Our findings can be used in the facilities of nursing homes and for their better awareness of the effects of the pandemic on employees and clients, especially in influencing the pandemic and their relationship. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Social Pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
61008
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2022-04-28 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account