dc.contributor.advisor |
Soukalová, Radomila
|
|
dc.contributor.author |
Zvonek, Miroslav
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-16T09:48:25Z |
|
dc.date.available |
2010-07-21T08:57:21Z |
|
dc.date.issued |
2008-04-25 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/5147
|
|
dc.description.abstract |
Efektivní internetové marketingové komunikace přinášejí realitním kancelářím nové mož-nosti v segmentu obchodování s realitami. Ve své diplomové práci se zabývám tématikou obchodování s nemovitostmi prostřednictvím média 21. století - Internetu. Zaměřuji se na analýzu internetových marketingových komunikací v konkrétním existujícím subjektu, v realitní kanceláři Agentura Zvonek, a především analýzu nejužívanějších a nejefektivněj-ších nástrojů pro elektronický marketing v tak specifické oblasti, jako je realitní trh v České republice. V projektové části práce navrhuji konkrétní nástroje k dosažení požadovaných cílů, získaných na základě analýz v praktické části. |
cs |
dc.format |
100s. |
cs |
dc.format.extent |
3156182 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 25.04.2010 |
|
dc.subject |
Internet
|
cs |
dc.subject |
internetové marketingové komunikace
|
cs |
dc.subject |
realitní kancelář
|
cs |
dc.subject |
e-marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
e-marketing
|
cs |
dc.subject |
bannery
|
cs |
dc.subject |
internetová reklama
|
cs |
dc.subject |
Internet
|
en |
dc.subject |
e-marketing communications
|
en |
dc.subject |
estate agency
|
en |
dc.subject |
e-marketing mix
|
en |
dc.subject |
e-marketing
|
en |
dc.subject |
banners
|
en |
dc.subject |
internet advertising
|
en |
dc.title |
Agentura Zvonek v segmentu obchodování s realitami po internetu a způsoby její komunikace |
cs |
dc.title.alternative |
Agentura Zvonek in business of trading with properties via internet and processes of their communication. |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Juříková, Martina |
|
dc.date.accepted |
2008-06-02 |
|
dc.description.abstract-translated |
Effective marketing communications on internet bring new tools and possibilities to real estate agencies in branch of dealing with real property. In my diplomas work I am concer-ned with themes like dealing with real estates on the Internet, which is the medium of 21. century and has many advantages. I focus in the analysis of electronic marketing commu-nications in real company - estate agency Agentura Zvonek, especially the analysis of most widely used tools in e-marketing in so far specific sphere of business. In practical part of my work I apply factual advances to reach assigned aims. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
7573
|
|
dc.date.assigned |
2008-01-07 |
|
utb.result.grade |
A |
|