Analýza spokojenosti zákazníků ve vybrané společnosti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza spokojenosti zákazníků ve vybrané společnosti

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bejtkovský, Jiří
dc.contributor.author Rafajová, Adéla
dc.date.accessioned 2022-07-15T09:23:43Z
dc.date.available 2022-07-15T09:23:43Z
dc.date.issued 2022-02-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/51474
dc.description.abstract Bakalářská práce je zaměřena na analýzu spokojenosti zákazníků ve vybrané společnosti. Práce byla rozdělena na teoretickou a praktickou část. Cílem teoretické části bakalářské práce bylo vypracování literární rešerše na témata související se spokojeností zákazníků a následná formulace teoretických východisek pro praktickou část bakalářské práce. Cílem praktické části bylo zjištění současné míry spokojenosti zákazníků s vybranou společností za pomoci vybraných marketingových analýz a kvantitativního marketingového výzkumu, který proběhl prostřednictvím dotazníkového šetření. Vybrané společnosti byla navržena doporučení na zlepšení současného stavu spokojenosti jejich zákazníků.
dc.format 93 s. (143 575 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject zákazník cs
dc.subject spokojenost cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject marketingové analýzy cs
dc.subject dotazník cs
dc.subject Customer en
dc.subject Satisfaction en
dc.subject Marketing Mix en
dc.subject Marketing Analysis en
dc.subject Questionnaire en
dc.title Analýza spokojenosti zákazníků ve vybrané společnosti
dc.title.alternative An Analysis of Customer Satisfaction in the Selected Company
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Gregar, Aleš
dc.date.accepted 2022-06-29
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis is focused on the analysis of customer satisfaction within the selected company. The thesis was divided into a theoretical and a practical part. The aim of the theoretical part of the bachelor thesis was to make literary research on the topics related to customer satisfaction and the subsequent formulation of theoretical basis of the bachelor thesis practical part. The aim of the practical part was to determine the current level of customer satisfaction with the selected company with the help of the chosen strategic marketing analysis and quantitative marketing research, which took place through a questionnaire survey. Recommendations were made to the selected company to improve the current state of customer satisfaction.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a management podniku cs
dc.thesis.degree-discipline Business Economics and Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 61667
dc.date.submitted 2022-05-19


Files in this item

Files Size Format View Description
rafajová_2022_dp.pdf 4.262Mb PDF View/Open None
rafajová_2022_op.docx 48.33Kb Unknown View/Open None
rafajová_2022_vp.docx 42.89Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account