Reflexe rozdílů mezi tradiční mateřskou školou a fakultní mateřskou školou
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Wiegerová, Adriana
|
|
dc.contributor.author |
Kůřilová, Monika
|
|
dc.date.accessioned |
2022-07-15T09:23:43Z |
|
dc.date.available |
2022-07-15T09:23:43Z |
|
dc.date.issued |
2021-10-12 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/51456
|
|
dc.description.abstract |
V bakalářské práci se autorka zabývá reflexí rozdílů tradiční mateřské školy a fakultní mateřské školy z pohledu učitelů. V teoretické části vymezuje současné pojetí instituce mateřských škol a jejich úlohu, popisuje fakultní mateřské školy a jejich role v přípravě budoucích učitelů, firemní mateřské školy, jejich vznik a typologii mateřských škol. V empirické části autorka odhaluje rozdíly mezi tradiční a fakultní mateřskou školou, prostřednictvím kvalitativního výzkumu, realizovaného formou interview s učitelkami těchto mateřských škol. Na základě analýzy rozhovorů byly zjištěny specifika tradičních a fakultních mateřských škol. |
|
dc.format |
50 s. (68 081 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
tradiční mateřská škola
|
cs |
dc.subject |
fakultní mateřská škola
|
cs |
dc.subject |
firemní mateřská škola
|
cs |
dc.subject |
traditional preschool
|
en |
dc.subject |
university preschool
|
en |
dc.subject |
corporate preschool
|
en |
dc.title |
Reflexe rozdílů mezi tradiční mateřskou školou a fakultní mateřskou školou |
|
dc.title.alternative |
Reflection on differences between a traditional kindergarten and a university kindergarten |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Machová, Anita |
|
dc.date.accepted |
2022-06-01 |
|
dc.description.abstract-translated |
This Bachelor's thesis focuses on reflection of differences between traditional preschool and university preschool from the perspective of teachers. The theoretical part defines the current concept of preschool institutions and their role, describes the university preschool and their role in the preparation of future teachers. Corporate preschool, their origin and typology of preschools. The empirical part reveals differences between traditional and university preschool, through qualitative research in the form of interviews with teachers of these preschools. Based on the analysis of the interviews, the specifics of traditional and university preschools were identified. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.identifier.stag |
60201
|
|
dc.date.submitted |
2022-04-29 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account