Komunikační strategie sociálních sítí Jan Melvil Publishing za účelem budování image
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Juříková, Martina
|
|
dc.contributor.author |
Valuchová, Nikola
|
|
dc.date.accessioned |
2022-07-15T09:23:42Z |
|
dc.date.available |
2022-07-15T09:23:42Z |
|
dc.date.issued |
2022-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/51430
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce se zabývá budováním image značky prostřednictvím sociálních sítí. Zaměřuje se na vydavatelství Jan Melvil Publishing a jejich sdílený obsah na těchto platformách z hlediska prezentace určitého obrazu, image značky, směrem k potenciálním zákazníkům. Práce předkládá význam komunikace a sdíleného obsahu na sociálních sítí, jakožto důležitou součást celku marketingové komunikace nakladatelství. Tyto atributy prezentuje pomocí výsledků získaných v dotazníkovém šetření a analýze současného stavu dosavadního využívání sociálních sítí. Veškeré tyto poznatky jsou následně aplikovány v rámci návrhu komunikační strategie sociálních sítí Jan Melvil Publishing s cílem zvýšení povědomí této značky u cílových skupin. |
|
dc.format |
110 s. (188 998 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
online marketing
|
cs |
dc.subject |
sociální sítě
|
cs |
dc.subject |
komunikace na sociálních sítí
|
cs |
dc.subject |
obsahový marketing
|
cs |
dc.subject |
komunikační strategie
|
cs |
dc.subject |
image značky
|
cs |
dc.subject |
knižní trh
|
cs |
dc.subject |
nakladatelství
|
cs |
dc.subject |
Jan Melvil Publishing
|
cs |
dc.subject |
online marketing
|
en |
dc.subject |
social networks
|
en |
dc.subject |
social media communication
|
en |
dc.subject |
content mar-keting
|
en |
dc.subject |
communication strategy
|
en |
dc.subject |
brand image
|
en |
dc.subject |
book trade
|
en |
dc.subject |
publishing houses
|
en |
dc.subject |
Jan Melvil Publishing
|
en |
dc.title |
Komunikační strategie sociálních sítí Jan Melvil Publishing za účelem budování image |
|
dc.title.alternative |
Communication Strategy of Social Networks Jan Melvil Publishing in Order to Build a Brand Image |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Zábojová, Romana |
|
dc.date.accepted |
2022-05-25 |
|
dc.description.abstract-translated |
This diploma thesis deals with building a brand image through social networks. It focuses on Jan Melvil Publishing and their shared content on these platforms in terms of presenting a certain image, brand image, to potential customers. The thesis presents the im-portance of communication and shared content on social networks, as an important part of the publishing house's marketing communication. It presents these attributes using the results obtained in a questionnaire survey and analysis of the current state of use of social networks. All these findings are subsequently applied in the draft communication strategy of social networks Jan Melvil Publications in order to increase brand awareness among target groups. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
62548
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2022-04-15 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account