dc.contributor.advisor |
Jurášková, Olga
|
|
dc.contributor.author |
Dobešová, Lucie
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-16T09:46:12Z |
|
dc.date.available |
2010-07-21T08:57:21Z |
|
dc.date.issued |
2008-05-12 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/5142
|
|
dc.description.abstract |
Cílem bakalářské práce je bližší seznámení s event marketingem, definování jeho cílů, po-chopení podstaty a přiblížení se názorům veřejnosti. První část práce se zabývá teoretický-mi pohledy na event marketing, na jeho význam, roli v komunikačním mixu a jeho místo mezi čtyřmi P. Druhá část práce nahlíží na event marketing z praxe. Jako modelový příklad byla zvolena akce Rozsvícení vánočního stromečku, kterou pořádá Studentská Unie Uni-verzity Tomáše Bati ve Zlíně. Součástí práce je dotazníkový průzkum, kterým byly oslove-ny tři cílové skupiny: agentury a firmy (odborná veřejnost) a laická veřejnost (cílová skupi-na pořádaných eventů). Práce má sloužit nejen jako bližší vysvětlení pojmu event marke-ting, ale má také vysvětlit jeho používání a zakomponování do marketingového mixu. |
cs |
dc.format |
64s., 7 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
1870472 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 12.05.2010 |
|
dc.subject |
Komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
event marketing
|
cs |
dc.subject |
eventy
|
cs |
dc.subject |
stu-dentská organizace
|
cs |
dc.subject |
univerzita
|
cs |
dc.subject |
analýza
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
vyhodnocování
|
cs |
dc.subject |
Communication mix
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
event marketing
|
en |
dc.subject |
events
|
en |
dc.subject |
stu-dents' organisation
|
en |
dc.subject |
university analysis
|
en |
dc.subject |
marketing research and evaluation
|
en |
dc.title |
Event marketing a jeho místo v komunikačním mixu |
cs |
dc.title.alternative |
Position of event marketing in communication mix |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Rožek, Michal |
|
dc.date.accepted |
2008-06-02 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of bachelor work is closer introduction of event marketing, determining of its tar-gets, understanding of its principles and approximation of public opinions. First part of the bachelor work deals with theoretical view on event marketing, its meaning, role in a mar-keting mix and its place among four P. Second part of the work regards with event market-ing from practical point of view. As a sample I've chosen the event of Lightening of Christmas tree, which is held by Student Union of Tomas Bata University in Zlin. Another part of the work is questionnaire survey which was focused on three target groups: agencies and companies (skilled public) and unskilled public (target group of held events). The work is due to serve not only as a closer definition and event marketing explanation, but is also due to explain its usage and incorporation to the marketing mix. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
7450
|
|
dc.date.assigned |
2008-01-07 |
|
utb.result.grade |
B |
|