Názory rodičů na řízené a spontánní aktivity dětí v mateřské škole

DSpace Repository

Language: English čeština 

Názory rodičů na řízené a spontánní aktivity dětí v mateřské škole

Show simple item record

dc.contributor.advisor Majerčíková, Jana
dc.contributor.author Couralová, Veronika
dc.date.accessioned 2022-07-15T09:23:41Z
dc.date.available 2022-07-15T09:23:41Z
dc.date.issued 2021-10-12
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/51421
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá názory rodičů na spontánní a řízené aktivity dětí v MŠ a je teoreticko-empirického charakteru. Cílem bylo zjistit, jaké názory mají rodiče na spontánní a řízené aktivity uplatňované v MŠ. Teoretická část se zabývá předškolním vzděláváním, spontánními a řízenými aktivitami uplatňovanými v MŠ a vztahy rodičů ke vzdělávání svých dětí. Tyto teoretická východiska jsme následně uplatnily v praktické části. V praktické části jsme využily metodu dotazníkového šetření, kdy jsme vytvořily dotazník pro rodiče dětí, které navštěvují mateřskou školu. V závěru jsou formulovány výsledky dotazníkového šetření. Na základě výsledků dotazníkového šetření jsme zpracovali doporučení pro praxi.
dc.format 50 s. (64 428)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject řízená aktivita cs
dc.subject spontánní aktivita cs
dc.subject spolupráce školy a rodiny cs
dc.subject spontaneous activities en
dc.subject controlled activities en
dc.subject family and school collaboration en
dc.title Názory rodičů na řízené a spontánní aktivity dětí v mateřské škole
dc.title.alternative Opinions of parents on controlled and spontaneous activities of children in kindergarten
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Navrátilová, Hana
dc.date.accepted 2022-05-30
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis deals with the views of parents on spontaneous and controlled activities of children in kindergarten. Its character is theoretical empirical. The objective was to find out the opinion parents have about spontaneous and controlled activities applied in kindergartens. The theoretical part deals with preschool education, spontaneous and controlled activities applied in kindergartens and parents' relationship to their children's education. These theoretical starting points were subsequently applied in the practical part, where the method of a questionnaire survey, when a questionnaire for parents of children attending kindergarten was created, was used. In the end, the results of the questionnaire survey are formulated. Based on the results of the questionnaire survey, recommendations for practice were developed.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-program Preschool Teacher Training en
dc.identifier.stag 60173
dc.date.submitted 2022-04-29


Files in this item

Files Size Format View Description
couralová_2022_dp.pdf 3.166Mb PDF View/Open None
couralová_2022_op.pdf 358.7Kb PDF View/Open None
couralová_2022_vp.pdf 320.4Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account