Možnosti vzdělávání učitelů mateřských škol v oblasti logopedické prevence

DSpace Repository

Language: English čeština 

Možnosti vzdělávání učitelů mateřských škol v oblasti logopedické prevence

Show simple item record

dc.contributor.advisor Žáková, Iva
dc.contributor.author Kolářová, Vendula
dc.date.accessioned 2022-07-15T09:23:40Z
dc.date.available 2022-07-15T09:23:40Z
dc.date.issued 2021-10-12
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/51384
dc.description.abstract Bakalářská práce má teoreticko-výzkumný charakter, jejím cílem je popsat možnosti vzdělávání učitelů mateřských škol v oblasti logopedické prevence. Teoretická část je zaměřena na logopedickou prevenci v mateřské škole, na vzdělávání učitelů mateřských škol v oblasti logopedické prevence, ale i na samotnou roli učitele jako logopedického preventisty. Výzkumná část bakalářské práce prezentuje výsledky kvantitativně orientovaného výzkumu získané pomocí dotazníkového šetření pro učitele mateřských škol. Výsledky výzkumu představují, jaké možnosti vzdělávání učitelé mateřských škol mají, ale také které nejčastěji využívají. Dále výzkum poukazuje na přínosy absolvování daného vzdělání, ale také na slabé stránky vzdělávání, kdy vzdělání nepřineslo všechna pozitiva, která by mělo, jako je např. využívání všech kompetencí, které učitelé mají po absolvování kurzu logopedické prevence s akreditací MŠMT.
dc.format 72 s. (96 904 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject logopedická prevence cs
dc.subject logopedický preventista cs
dc.subject primární logopedická prevence v mateřské škole cs
dc.subject speech therapy prevention en
dc.subject speech therapy preventionist en
dc.subject primary speech therapy prevention in kindergarten en
dc.title Možnosti vzdělávání učitelů mateřských škol v oblasti logopedické prevence
dc.title.alternative Educational Opportunities for Kindergarten Teachers in the Field of Speech Therapy Prevention
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Vašíková, Jana
dc.date.accepted 2022-06-01
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis has a theoretical-research character, with the aim of describing options of education of teachers in kindergarten in the area of speech therapy prevention. The theoretical part is focused on speech therapy prevention in kindergarten, on education of teachers in kindergarten in the area of speech therapy prevention, as well as the role of a teacher as a speech therapy preventionist. The research part of the bachelor thesis presents results of a quantitatively oriented research obtained from a questionnaire survey for teachers in kindergartens. Results of the research present, which options of education the teachers in kindergarten have, but also which techniques they mostly use. In addition, the research points out the benefits of completion of specific education courses, but also the weaknesses of education, when education does not bring all the benefits, which should have brought, e.g. use of all competencies, which teachers have after completion of speech therapy prevention course with the accreditation MŠMT.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-program Preschool Teacher Training en
dc.identifier.stag 60193
dc.date.submitted 2022-04-27


Files in this item

Files Size Format View Description
kolářová_2022_dp.pdf 2.043Mb PDF View/Open None
kolářová_2022_op.pdf 356.4Kb PDF View/Open None
kolářová_2022_vp.pdf 329.9Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account