Projekt zlepšení marketingové komunikace ve vybrané společnosti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt zlepšení marketingové komunikace ve vybrané společnosti

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kubík, Josef
dc.contributor.author Růžičková, Michaela
dc.date.accessioned 2022-07-15T09:23:40Z
dc.date.available 2022-07-15T09:23:40Z
dc.date.issued 2022-02-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/51379
dc.description.abstract Cílem této diplomové práce je navrhnout a vytvořit projekt pro zlepšení marketingové komunikace vybrané společnosti. Diplomová práce je rozčleněna na tři části. Teoretická část shrnuje základní poznatky související s marketingem a marketingovou komunikací. Praktická část zahrnuje analýzu současného stavu společnosti, se zaměřením na marketingovou komunikaci ve společnosti a na základě těchto zjištění je zpracován komplexní projekt, který obsahuje časovou, nákladovou a rizikovou analýzu.
dc.format 90
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject bistro cs
dc.subject marketingové analýzy cs
dc.subject projekt cs
dc.subject marketing en
dc.subject marketing communication en
dc.subject marketing mix en
dc.subject snack bar en
dc.subject marketing analyzes en
dc.subject project en
dc.title Projekt zlepšení marketingové komunikace ve vybrané společnosti
dc.title.alternative Project of Improving Marketing Communication in The Selected Company
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Bejtkovský, Jiří
dc.date.accepted 2022-06-22
dc.description.abstract-translated The aim of this diplomathesis is to design and create a project to impove marketing communication of a selected company. The diploma thesis is divided into three parts. The theoretical part summarizes the basic knowledge related to marketing and marketing communication. The practical part includes an analysis of the current state of the company, focusing on marketing communication in the company and on these knowledge the project is created and includes time, financial and risk analysis.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Marketing management cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Management a marketing cs
dc.thesis.degree-program Management and Marketing en
dc.identifier.stag 58672
dc.date.submitted 2022-04-26


Files in this item

Files Size Format View Description
růžičková_2022_dp.pdf 2.503Mb PDF View/Open None
růžičková_2022_op.docx 41.60Kb Unknown View/Open None
růžičková_2022_vp.docx 48.41Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account