Innerbetriebliche Kommunikation in der Firma Premium MB s.r.o.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Šilhánová, Renata
|
|
dc.contributor.author |
Vágnerová, Markéta
|
|
dc.date.accessioned |
2022-07-15T09:23:40Z |
|
dc.date.available |
2022-07-15T09:23:40Z |
|
dc.date.issued |
2021-11-08 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/51375
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá interní komunikací ve firemním prostředí a je rozdělena na dvě části - teoretickou a praktickou. Teoretická část obsahuje obecné vymezení pojmu komunikace a firemní komunikace. Dále je definován a vysvětlen pojem interní komunikace a její cíle. V této části práce se nachází také nástroje interní komunikace, které jsou podrobněji samostatně popsány. Tato Bakalářská práce se také zaměřuje na význam jednotlivých forem interní komunikace a vysvětlení jejich funkce ve firmách. Na závěr teoretické části je zmíněný odborný jazyk a jeho přítomnost ve firemní komunikaci. Praktická část práce navazuje na část teoretickou a analyzuje tři typy interní komunikace - e-maily, zprávy a poznámky. Analýza se zabývá jak samotnou strukturou, tak i gramatickou a sémantickou stránkou komunikace. |
|
dc.format |
60 s. (72 876 znaků) |
|
dc.language.iso |
de |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
firemní komunikace
|
cs |
dc.subject |
interní komunikace
|
cs |
dc.subject |
nástroje interní komunikace
|
cs |
dc.subject |
firma
|
cs |
dc.subject |
e-mail
|
cs |
dc.subject |
zpráva
|
cs |
dc.subject |
odborný jazyk
|
cs |
dc.subject |
corporate communication
|
en |
dc.subject |
internal communication
|
en |
dc.subject |
internal communication tools
|
en |
dc.subject |
company
|
en |
dc.subject |
e-mail
|
en |
dc.subject |
report
|
en |
dc.subject |
professional language
|
en |
dc.title |
Innerbetriebliche Kommunikation in der Firma Premium MB s.r.o. |
|
dc.title.alternative |
Internal Communication in the Company Premium MB s.r.o. |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Rubáš, Michal |
|
dc.date.accepted |
2022-06-02 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis deals with internal communication in the corporate environment and is divided into two parts - theoretical and practical. The theoretical part contains a general definition of the concept of communication and corporate communication. Furthermore, the concept of internal communication and its goals are defined and explained. In this part of the work there are also tools of internal communication, which are described in more detail separately. This bachelor thesis also focuses on the importance of various forms of internal communication and the explanation of their function in companies. At the end of the theoretical part, professional language and its presence in corporate communication is mentioned. The practical part of the thesis follows the theoretical part and analyzes three types of internal communication - e-mails, messages and notes. The analysis deals with both the structure itself and the grammatical and semantic aspects of communication. |
|
dc.description.department |
Ústav moderních jazyků a literatur |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Německý jazyk pro manažerskou praxi |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
German for Business Administration |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Filologie |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Philology |
en |
dc.identifier.stag |
62466
|
|
dc.date.submitted |
2022-05-04 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account