Vnímání kampaně 13 minut

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vnímání kampaně 13 minut

Show simple item record

dc.contributor.advisor Harantová, Lenka
dc.contributor.author Vaňurová, Ludmila
dc.date.accessioned 2022-07-15T09:23:39Z
dc.date.available 2022-07-15T09:23:39Z
dc.date.issued 2022-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/51366
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se věnuje vnímání kampaně 13 minut, která se zabývá nepřiměřenou rychlostí při řízení motorového vozidla od společnosti BESIP a České asociace pojišťoven. Teoretická část práce vyhrazuje odbornou terminologii sociálního marketingu a témata, která úzce souvisí se sociálním marketingem. Praktická část se zabývá kvalitativním výzkumem a vyhodnocením výzkumu. Bakalářská práce zkoumá vnímání kampaně 13 minut pomocí polostrukturovaných rozhovorů u vybrané skupiny respondentů.
dc.format 60 s. (79 893 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject sociální marketing cs
dc.subject sociální reklama cs
dc.subject Česká asociace pojišťoven cs
dc.subject BESIP cs
dc.subject emoce cs
dc.subject strach cs
dc.subject autonehody cs
dc.subject bezpečnost silničního provozu cs
dc.subject kampaň cs
dc.subject social marketing en
dc.subject social advertising en
dc.subject Czech Insurance Association en
dc.subject BESIP en
dc.subject emotion en
dc.subject fear en
dc.subject car accidents en
dc.subject traffic and road safety en
dc.subject campaign en
dc.title Vnímání kampaně 13 minut
dc.title.alternative The Perception of a Campaign 13 Minutes
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Řepka, Vladimír
dc.date.accepted 2022-05-23
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with the perception of the campaign 13 Minutes, by the companies BESIP and Czech Insurance Association, which addresses an unreasonably high rate of speed when driving a motor vehicle. The theoretical part includes the technical terminology of social marketing and topics that are closely connected to social marketing. The practical part deals with quantitative research and the research evaluation. The bachelor thesis examines the perception of the campaign through half-structured interviews with a select group of respondents.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 62658
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2022-04-22


Files in this item

Files Size Format View Description
vaňurová_2022_dp.pdf 1.060Mb PDF View/Open None
vaňurová_2022_op.doc 116.5Kb Unknown View/Open None
vaňurová_2022_vp.doc 112.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account