dc.contributor.advisor |
Dolínková, Olga
|
|
dc.contributor.author |
Seménková, Veronika
|
|
dc.date.accessioned |
2022-07-15T09:23:39Z |
|
dc.date.available |
2022-07-15T09:23:39Z |
|
dc.date.issued |
2022-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/51362
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá image Univerzity obrany. Teoretická část objasňuje pojem image, faktory ovlivňující image, nástroje, jimiž je image budována a v neposlední řadě metody měření image. V závěru této části je definována metodika práce, cíl práce a výzkumné otázky. V praktické části je nejprve představena Univerzita obrany a následně je zkoumána její současná image z pohledu studentů. Na základě zjištěných informací jsou v projektové části navrhnuta opatření, sloužící k vylepšení image univerzity. |
|
dc.format |
102 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
firemní image
|
cs |
dc.subject |
firemní identita
|
cs |
dc.subject |
firemní komunikace
|
cs |
dc.subject |
firemní design
|
cs |
dc.subject |
firemní kultura
|
cs |
dc.subject |
produkt vzdělávací instituce
|
cs |
dc.subject |
Univerzita obrany
|
cs |
dc.subject |
corporate image
|
en |
dc.subject |
corporate identity
|
en |
dc.subject |
corporate communication
|
en |
dc.subject |
corporate design
|
en |
dc.subject |
corporate culture
|
en |
dc.subject |
product of educational institution
|
en |
dc.subject |
University of Defence
|
en |
dc.title |
Image Univerzity obrany |
|
dc.title.alternative |
Image of the University of Defence |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Pavelka, Jiří |
|
dc.date.accepted |
2022-05-25 |
|
dc.description.abstract-translated |
The diploma thesis deals with the image of the University of Defence. In the theoretical part, it clarifies the term of image, image influencing factors, tools used to build-up image and, last but not least, the methods of image measuring. It ends that part defining working methodology, thesis objectives and research questions. The practical part first introduces the University of Defence and then examines its current image from the perspective of students. Based on the information obtained, the project part proposes the measures to improve the image of the university. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
62510
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2022-04-14 |
|