Význam komunikační kampaně "Udělejme tečku"
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Soukalová, Radomila
|
|
dc.contributor.author |
Vlachová, Lucie
|
|
dc.date.accessioned |
2022-07-15T09:23:38Z |
|
dc.date.available |
2022-07-15T09:23:38Z |
|
dc.date.issued |
2022-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/51338
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce si klade za cíl zmapovat vnímání obecné veřejnosti na kampaň "Udělejme tečku" od iniciativy Cesta ven. Zjišťuje, zdali měla očekávaný dopad na společnost a přesvědčila populaci ČR o důležitosti očkování se proti nemoci Covid-19. Teoretická část objasňuje a vymezuje pojmy v oblasti sociálního marketingu, rovněž také pojmy krizová komunikace a dezinformace. V praktické části je zpracován kvantitativní výzkum v podobě dotazníkového šetření, na základě jeho výsledků jsou pak zodpovězeny výzkumné otázky. |
|
dc.format |
58 s. (82 519) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
sociální marketing
|
cs |
dc.subject |
krizová komunikace
|
cs |
dc.subject |
dezinformace
|
cs |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
social marketing
|
en |
dc.subject |
crisis communication
|
en |
dc.subject |
disinformation
|
en |
dc.title |
Význam komunikační kampaně "Udělejme tečku" |
|
dc.title.alternative |
Communication Campaign Tečka of the initiative Cesta ven |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Šviráková, Eva |
|
dc.date.accepted |
2022-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor's thesis aims to map the public's perception of the "Udělejme tečku" campaign from the Cesta ven initiative. Attempts to determine whether it had the expected impact on society and convinced the population of the Czech Republic about the importance of vaccination against Covid-19. The theoretical part clarifies and defines the concepts of social marketing, as well as the concept of crisis communication and misinformation. The practical part deals with quantitative research in the form of a questionnaire survey, based on the results of which research questions are then answered. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
62660
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2022-04-22 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account