dc.contributor.advisor |
Dolínková, Olga
|
|
dc.contributor.author |
Procházková, Vendula
|
|
dc.date.accessioned |
2022-07-15T09:23:38Z |
|
dc.date.available |
2022-07-15T09:23:38Z |
|
dc.date.issued |
2022-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/51337
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá komunikační strategií e-shopu Zalando. Teoretická část se věnuje poznatkům z oblasti online komunikace, reklamních kampaní, marketingové komunikace na internetu, e-shopů a e-commerce. Praktická část analyzuje fakta získaná pomocí výzkumných metod. Cílem práce je metodou focus group společně s dotazníkovým šetřením zjistit, jak na zákazníky tohoto e-shopu působí jeho komunikace nejen na sociálních sítích, ale i v televizi a celkově na internetu. Jak tuto značku vnímají a jak si stojí v boji s konkurencí. Výstupem práce jsou konkrétní doporučení, jak vylepšit komunikační strategii pomocí dílčích kroků v rámci současných trendů. |
|
dc.format |
77 s. (107 642 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
komunikační strategie
|
cs |
dc.subject |
online marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
reklamní kampaně
|
cs |
dc.subject |
e-shop
|
cs |
dc.subject |
značka
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
influencer marketing
|
cs |
dc.subject |
sociální sítě
|
cs |
dc.subject |
communication strategy
|
en |
dc.subject |
online marketing communication
|
en |
dc.subject |
advertising campaigns
|
en |
dc.subject |
e-shop
|
en |
dc.subject |
brand
|
en |
dc.subject |
advertising
|
en |
dc.subject |
influencer marketing
|
en |
dc.subject |
social networks
|
en |
dc.title |
Komunikační strategie společnosti Zalando na českém trhu |
|
dc.title.alternative |
Communication Strategy of Zalando on the Czech Market |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kotyzová, Pavla |
|
dc.date.accepted |
2022-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis deals with the communication strategy of the e-shop Zalando. The theoretical part deals with knowledge from the field of online communication, advertising campaigns, internet marketing communication, e-shops and e-commerce. The practical part analyzes the facts obtained using research methods. The aim of the thesis is to use the focus group method together with a questionnaire survey to find out how its communication affects the customers of this e-shop, not only on social networks, but also on television and the Internet in general. How customers perceive this brand and how the e-shop compete with another e-shops. The output of the work are specific recommendations on how to improve the communication strategy through partial steps within current trends. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
62647
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2022-04-22 |
|