Resilience u dětí v ústavní péči
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Hrbáčková, Karla
|
|
dc.contributor.author |
Lacková, Adriana
|
|
dc.date.accessioned |
2022-07-15T09:23:38Z |
|
dc.date.available |
2022-07-15T09:23:38Z |
|
dc.date.issued |
2021-12-09 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/51336
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce v teoretické části vymezuje pojem resilience a související pojmy resilience a její rizika v dětství a adolescenci. Dále se zaměřuje na východiska týkající se psychické odolnosti dětí a je zakončena kapitolou o institucionální péči, která je doplněna aktuálními výzkumy k dané problematice. V praktické části pomocí kvantitativního výzkumu je zvolen CYRM-28 a RSCA dotazník. První dotazník zjišťuje míru resilience u dětí v oblasti individuální, vztahové a kontextuální. Druhý dotazník se zaměřuje na míru uspokojivých vztahů u dětí a mládeže. Cílem diplomové práce je zjistit jaká je míra resilience u dětí v dětských domovech. |
|
dc.format |
82 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
resiliece
|
cs |
dc.subject |
psychický vývoj dítěte
|
cs |
dc.subject |
dětský domov
|
cs |
dc.subject |
institucionální péče
|
cs |
dc.subject |
starší školní věk
|
cs |
dc.subject |
adolescence
|
cs |
dc.subject |
Resilience
|
en |
dc.subject |
child psychological development
|
en |
dc.subject |
children's home
|
en |
dc.subject |
institutional care
|
en |
dc.subject |
older school age
|
en |
dc.subject |
adolescence
|
en |
dc.title |
Resilience u dětí v ústavní péči |
|
dc.title.alternative |
Resilience in Children in an Institutional Care |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Petr Šafránková, Anna |
|
dc.date.accepted |
2022-05-16 |
|
dc.description.abstract-translated |
The theoretical part of the thesis defines the concept of resilience and related concepts of resilience and its risks in childhood and adolescence. It then focuses on the background regarding children's psychological resilience and concludes with a chapter on institutional care, which is complemented by current research on the issue. In the practical part, using quantitative research, the CYRM-28 and RSCA questionnaire are chosen. The first questionnaire measures the level of resilience in children in the individual, relational and contextual domains. The second questionnaire focuses on the degree of satisfying relationships in children and youth. The aim of this thesis is to find out what is the level of resilience in children in children's homes. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Social Pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
60380
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2022-04-22 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account