Doučování žáků středních škol ohrožených školním neúspěchem
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Martincová, Jana
|
|
dc.contributor.author |
Bečáková, Markéta
|
|
dc.date.accessioned |
2022-07-15T09:23:38Z |
|
dc.date.available |
2022-07-15T09:23:38Z |
|
dc.date.issued |
2022-01-26 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/51329
|
|
dc.description.abstract |
Tématem práce je doučování žáků středních škol, kteří jsou ohroženi školním neúspěchem. Práce je rozdělena na dvě části, část teoretickou, která vychází z odborných i online zdrojů a je zaměřena na učení, styly učení, střední školy a teoretickou část uzavírá kapitola školního neúspěchu a doučování žáků. Praktická část pojednává o doučování žáků a jejich vztah k doučování, důvody doučování, formy a způsob doučování. Cílem práce je zjistit, jak žáci středních škol hodnotí doučování. |
|
dc.format |
58s. (66598 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Učení
|
cs |
dc.subject |
doučování
|
cs |
dc.subject |
školní neúspěch
|
cs |
dc.subject |
Learning
|
en |
dc.subject |
tutoring
|
en |
dc.subject |
school failure
|
en |
dc.title |
Doučování žáků středních škol ohrožených školním neúspěchem |
|
dc.title.alternative |
Tutoring of High School Students at Risk of School Failure |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Hladík, Jakub |
|
dc.date.accepted |
2022-05-25 |
|
dc.description.abstract-translated |
The topic of the work is tutoring high school students who are at risk of school failure. The work is divided into two parts, the theoretical part, which is based on professional and online sources and is focused on learning, learning styles, high schools and the theoretical part concludes the chapter on school failure and tutoring students. The practical part deals with tutoring students and their relationship to tutoring, reasons for tutoring, forms and methods of tutoring. The aim of the thesis is to find out how high school students evaluate tutoring. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Social Pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
61392
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2022-04-25 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account