Doučování žáků středních škol ohrožených školním neúspěchem

DSpace Repository

Language: English čeština 

Doučování žáků středních škol ohrožených školním neúspěchem

Show simple item record

dc.contributor.advisor Martincová, Jana
dc.contributor.author Bečáková, Markéta
dc.date.accessioned 2022-07-15T09:23:38Z
dc.date.available 2022-07-15T09:23:38Z
dc.date.issued 2022-01-26
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/51329
dc.description.abstract Tématem práce je doučování žáků středních škol, kteří jsou ohroženi školním neúspěchem. Práce je rozdělena na dvě části, část teoretickou, která vychází z odborných i online zdrojů a je zaměřena na učení, styly učení, střední školy a teoretickou část uzavírá kapitola školního neúspěchu a doučování žáků. Praktická část pojednává o doučování žáků a jejich vztah k doučování, důvody doučování, formy a způsob doučování. Cílem práce je zjistit, jak žáci středních škol hodnotí doučování.
dc.format 58s. (66598 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Učení cs
dc.subject doučování cs
dc.subject školní neúspěch cs
dc.subject Learning en
dc.subject tutoring en
dc.subject school failure en
dc.title Doučování žáků středních škol ohrožených školním neúspěchem
dc.title.alternative Tutoring of High School Students at Risk of School Failure
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Hladík, Jakub
dc.date.accepted 2022-05-25
dc.description.abstract-translated The topic of the work is tutoring high school students who are at risk of school failure. The work is divided into two parts, the theoretical part, which is based on professional and online sources and is focused on learning, learning styles, high schools and the theoretical part concludes the chapter on school failure and tutoring students. The practical part deals with tutoring students and their relationship to tutoring, reasons for tutoring, forms and methods of tutoring. The aim of the thesis is to find out how high school students evaluate tutoring.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-program Social Pedagogy en
dc.identifier.stag 61392
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2022-04-25


Files in this item

Files Size Format View Description
bečáková_2022_dp.pdf 1.496Mb PDF View/Open None
bečáková_2022_op.docx 23.87Kb Unknown View/Open None
bečáková_2022_vp.docx 17.66Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account