Využití hudby v amerických prezidentských kampaních

DSpace Repository

Language: English čeština 

Využití hudby v amerických prezidentských kampaních

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bačuvčík, Radim
dc.contributor.author Naňák, Lukáš
dc.date.accessioned 2022-07-15T09:23:37Z
dc.date.available 2022-07-15T09:23:37Z
dc.date.issued 2022-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/51321
dc.description.abstract Tato diplomová práce zkoumá, jaké zákonitosti platí u využívání hudby v amerických prezidentských kampaních, ať už z pohledu stranických partají, tak i z pohledu jednotlivých prezidentských kandidátů. Práce za pomocí kvantitativního výzkumu zkoumá kampaňové písně dvou největších amerických politických stran použitých mezi lety 2008-2020. Dále práce analyzuje konkrétní písně, s nimiž byli jednotliví kandidáti během volební kampaně nejčastěji spojováni. Práce dochází k závěru, že výběr písní u obou stran se liší v návaznosti na to, na jaké segmenty voličů tyto strany cílí. Z pohledu jednotlivých kandidátů se ukázalo, že kampaňové písně jsou využívány především jako nástroj pro budování vhodného obrazu kandidáta.
dc.format 58 s. (118 241 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject hudba cs
dc.subject politická kampaň cs
dc.subject politický marketing cs
dc.subject americké prezidentské volby cs
dc.subject music en
dc.subject political campaign en
dc.subject political marketing en
dc.subject US presidential election en
dc.title Využití hudby v amerických prezidentských kampaních
dc.title.alternative The Use of Music in US Presidential Campaigns
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Horňák, Pavel
dc.date.accepted 2022-05-24
dc.description.abstract-translated This diploma thesis examines the regularities that apply to the use of music in the US presidential campaigns, both from the point of view of political parties and from the point of view of individual presidential candidates. The thesis uses quantitative research to examine the campaign songs of the two largest American political parties used between years 2008-2020. Furthermore, the thesis analyzes the specific songs with which the individual candidates were most often associated during the election campaign. The thesis concludes that the selection of songs for both parties differ depending on which segments of voters these parties target. In terms of individual candidates, it turned out that campaign songs are used primarily as a tool for building a suitable image of the candidate.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 62534
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2022-04-15


Files in this item

Files Size Format View Description
naňák_2022_dp.pdf 4.214Mb PDF View/Open None
naňák_2022_op.doc 117.5Kb Unknown View/Open None
naňák_2022_vp.doc 112Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account