dc.contributor.advisor |
Slivka, Ondrej
|
|
dc.contributor.author |
Le, Hoang Anh Trieu
|
|
dc.date.accessioned |
2022-07-15T09:23:37Z |
|
dc.date.available |
2022-07-15T09:23:37Z |
|
dc.date.issued |
2019-11-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.isbn |
978-80-7678-109-2 |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/51301
|
|
dc.description.abstract |
Vietnamská vláda od Renovace využívá propagandistické plakáty a jejich postupy k informování a ovlivňování povědomí o vlastním zdraví komunit po mnoho let. Tyto plakáty však nepodporují chování komunit původně zamýšleným způsobem. Prostřednictvím zkoumání hypotetické nevýhody odmítnutí mít strach se toto zkoumání pokouší analyzovat, zda apely na napětí/strach v moderní grafické propagandě nemohou zvýšit a v konečném důsledku zdecimovat vietnamské emoce. Autoři naznačují, že vizuály konstruované jako často hrozivé mohou bez ohledu na svou děsivost vyvolávat negativní emoce.Příspěvek hodnotí souvislost mezi uvědoměním si obav, nepříznivými emočními reakcemi a postoji občanů pomocí pozorování z navrhované mediální kampaně. Výsledky zjistily, že vnímání grafiky se méně spoléhá na to, jak vystrašený obraz vypadá a jak grafika aktivuje destruktivní negativní emoce. Tyto výsledky naznačují dostupný vietnamský systém podpory zdravotní péče pro fenomén digitální komunikace, který zůstal konzistentní od Doi Moi. Zjištění této studie naznačují, že vietnamská vláda by se mohla rychle přizpůsobit různým mediálním přístupům, aby dosáhla většiny efektivity očekávané zdravotnické kampaně. Tedy, zda digitální přístup zlepšuje nebo zraňuje vnímání lidí v závislosti na tom, zda vizuální prvky minimalizují nebo povyšují negativní emoce publika bez ohledu na obecné obavy.Tento výzkum analyzoval řetězec aktivit, které jsou základem pro výměnu sdělení (konvenční vs. nové mediální platformy) s cílem posoudit efektivitu digitalizovaných propagandistických plakátů zaměřených na mladé vietnamské publikum. Znalosti, propaganda nebo přesvědčování mohou být přenášeny různými způsoby v závislosti na kontextu. Schopnost vyjádřit se a začít komunikovat prostřednictvím systému symbolů, znaků, zvuků a grafických prvků je charakteristická pro lidské bytosti, která jim umožňuje, aby jim porozuměli a poznali, že jsou členy specifické skupiny; lidé, kteří mluví stejným jazykem, dodržují stejný soubor gramatických pravidel. Zjištění ukazují, že technologický pokrok a globalizace pozitivně ovlivňují propagandu. |
|
dc.format |
37 |
cs |
dc.language.iso |
en |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Komunikace
|
cs |
dc.subject |
animace
|
cs |
dc.subject |
vyprávění
|
cs |
dc.subject |
propaganda
|
cs |
dc.subject |
vietnamští adolescenti
|
cs |
dc.subject |
Communication
|
en |
dc.subject |
animation
|
en |
dc.subject |
storytelling
|
en |
dc.subject |
propaganda
|
en |
dc.subject |
Vietnameses adolescents
|
en |
dc.title |
Designový rámec pro vietnamskou moderní propagandu |
|
dc.title.alternative |
A design framework for Vietnamese modern propaganda |
|
dc.type |
disertační práce |
cs |
dc.date.accepted |
2022-06-20 |
|
dc.description.abstract-translated |
Since the Renovation, the Vietnamese government has been leveraging propaganda posters and their procedures to inform and influence communities' self-health awareness for many years. However, those posters do not boost communities' behaviors as intended. Through examining a hypothetical drawback to refusing to be fearful, this examination attempts to analyze whether tense/fear appeals in modern graphic propaganda can not increase and eventually decimate Vietnamese emotions. The authors indicate that visuals constructed to be often frightened threats produce negative emotions regardless of frightening.The paper evaluates the connection between awareness of apprehension, adverse emotional reactions, and citizens' attitudes using observations from the suggested media campaign. The results found that perceptions towards a graphic rely less on how frightened the image appears and how the graphic activates destructive negative emotions. These results indicate an accessible Vietnamese health-care promoting system to the digital communications phenomenon that has remained consistent since the Doi Moi. The findings of this study suggest that the Vietnamese government could adjust promptly to different media approaches to attain the majority of the anticipated health-care campaign's efficiency. Thus, whether or not the digital approach enhances or injures the people's perception depending on whether visuals minimize or elevate the audience's negative emotions regardless of generalized apprehension.This research analyzed the chain of activities that constitutes the exchange of messages (conventional vs. new media platforms) to assess the efficiency of digitalized propaganda posters aimed at young Vietnamese audiences. Knowledge, propaganda, or persuasion may be conveyed in various ways, depending on the context. The ability to express themselves and start communicating through a systemof symbols, signs, sounds, and graphic elements is a characteristic of human beings that allows them to be understood by their fellows and to recognize that they are members of a specific group; people who speak the same language follow the same set of grammatical rules. The findings show that technological advancement and globalization positively affect propaganda. |
|
dc.description.department |
Ateliér Animovaná tvorba |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Multimedia and Design |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Multimedia and Design |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ph.D. |
|
dc.thesis.degree-program |
Visual Arts |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Visual Arts |
en |
dc.identifier.stag |
62931
|
|
dc.date.submitted |
2022-04-18 |
|