Role vychovatele v dětském domově v době distanční výuky
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Hladík, Jakub
|
|
dc.contributor.author |
Fridrichová, Sabina
|
|
dc.date.accessioned |
2022-07-15T09:23:36Z |
|
dc.date.available |
2022-07-15T09:23:36Z |
|
dc.date.issued |
2021-12-09 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/51275
|
|
dc.description.abstract |
Tato práce se zabývá rolí vychovatele v dětském domově v době distanční výuky. Diplomová práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část obsahuje čtyři kapitoly. První kapitola popisuje zařízení ústavní a ochranné výchovy, legislativní rámec ústavní a ochranné výchovy, dále se zabývá dětským domovem. Druhá kapitola se věnuje osobnosti vychovatele, jeho profesním činnostem a dále kvalifikačním předpokladům. Třetí kapitola je věnována prostředí a jeho vlivu na jedince. V této kapitole se také zabýváme prostředím rodiny a školy. Poslední kapitola se věnuje vzdělávání dětí z dětských domovů a distančnímu vzdělávání. Praktická část se zabývá kvalitativním výzkumem. Cílem práce bylo zjistit, co prožívali vychovatelé dětského domova v době, kdy probíhala distanční výuka. Jak prožívali izolaci v dětském domově, jak se měnila jejich pracovní role a zda tato situace ovlivnila i vztahy s dětmi. |
|
dc.format |
67 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
vychovatel
|
cs |
dc.subject |
dětský domov
|
cs |
dc.subject |
distanční vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
ústavní výchova
|
cs |
dc.subject |
dítě v dětském domově
|
cs |
dc.subject |
educator
|
en |
dc.subject |
children's home
|
en |
dc.subject |
distance education
|
en |
dc.subject |
institutional education
|
en |
dc.subject |
a child in children's home
|
en |
dc.title |
Role vychovatele v dětském domově v době distanční výuky |
|
dc.title.alternative |
The Role of the Educator in a Children's Home during Distance Learning Period |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Suchánková, Eliška |
|
dc.date.accepted |
2022-05-16 |
|
dc.description.abstract-translated |
The diploma thesis describes the role of the educator in the children's home during distance learning. The work contains two parts, theoretical and practical. In the theoretical part, there are four chapters. The first chapter describes the facilities and the legislative framework of institutional and protective education. It also analyses the children's home. The second chapter deals with the personality, professional activities, and qualification requirements of an educator. The third chapter is devoted to the environment and its impact on individuals. It also deals with the family and school environment. The last chapter deals with the education of children living in children's homes and distance education. The practical part contains qualitative research. This work aims to detect what the educators in the children's homes experienced during distance learning. The educators' experiences throughout the isolation in the children's home, the change in their work roles and whether the situation affected their relations with children. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Social Pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
60348
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2022-04-19 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account