dc.contributor.advisor | Skarupská, Helena | |
dc.contributor.author | Gürtler, Jakub | |
dc.date.accessioned | 2022-07-15T09:23:35Z | |
dc.date.available | 2022-07-15T09:23:35Z | |
dc.date.issued | 2022-01-19 | |
dc.identifier | Elektronický archiv Knihovny UTB | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10563/51274 | |
dc.description.abstract | Tato bakalářská práce je zaměřena na výchovou současných seniorů v minulosti, ve vztahu ke čtyřem pilířům výchovy dle Jacquese Delorse. Cílem v této práci je zjistit do jaké míry a jak byly naplňovány tyto konkrétní pilíře, i když v té době ještě nebyly sepsány v tak ucelené podobě jako jsou dnes. Teoretická část práce je primárně zaměřena na výchovu a teorie výchovy. V této kapitole je popsána a vysvětlena výchova, její proces a funkce a zmiňuje se také o vzdělávání, které je s ní spojené. Praktická část je zaměřena na analýzu výsledků získaných z rozhovorů. Výsledky jsou získány pomocí polostrukturovaného rozhovoru a analyzovány pomocí kvalitativní metodologie. | |
dc.format | 56 s. (92 871 znaků) | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně | |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | výchova k hodnotám | cs |
dc.subject | rodina | cs |
dc.subject | pilíře výchovy | cs |
dc.subject | styl výchovy | cs |
dc.subject | teorie výchovy | cs |
dc.subject | value education | en |
dc.subject | family | en |
dc.subject | pillars of education | en |
dc.subject | style of education | en |
dc.subject | theory of education | en |
dc.title | Cíle výchovy současných seniorů ve vztahu k čtyřem pilířům výchovy Jacquese Delorse ve výchově 21. století | |
dc.title.alternative | Objectives of Education of Contemporary Seniors in Relation to the Four Pillars of Education of Jacques Dolors in Education of the 21st Century | |
dc.type | bakalářská práce | cs |
dc.contributor.referee | Martincová, Jana | |
dc.date.accepted | 2022-05-23 | |
dc.description.abstract-translated | This bachelor thesis is focused on the education of current seniors in the past in relation to the four pillars of education according to Jacques Delors. The aim of this work is to find out to what extent and how these specific pillars were fulfilled, even though at that time they were not written in such a comprehensive form as they are today. The theoretical part of the work is primarily focused on education and theory of education. This chapter describes and explains education, its process and function, and also mentions the education that is associated with it. The practical part is focused on the analysis of the results obtained from the interviews. The results are obtained using a semi-structured interview and analyzed using a qualitative methodology. | |
dc.description.department | Ústav pedagogických věd | |
dc.thesis.degree-discipline | Sociální pedagogika | cs |
dc.thesis.degree-discipline | Social pedagogy | en |
dc.thesis.degree-grantor | Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities | en |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Sociální pedagogika | cs |
dc.thesis.degree-program | Social Pedagogy | en |
dc.identifier.stag | 60998 | |
utb.result.grade | E | |
dc.date.submitted | 2022-04-28 |
Files | Size | Format | View | Description |
---|---|---|---|---|
gürtler_2022_dp.pdf | 2.582Mb |
View/ |
None | |
gürtler_2022_op.docx | 18.15Kb | Unknown |
View/ |
None |
gürtler_2022_vp.docx | 15.79Kb | Unknown |
View/ |
None |