Cíle výchovy současných seniorů ve vztahu k čtyřem pilířům výchovy Jacquese Delorse ve výchově 21. století

DSpace Repository

Language: English čeština 

Cíle výchovy současných seniorů ve vztahu k čtyřem pilířům výchovy Jacquese Delorse ve výchově 21. století

Show simple item record

dc.contributor.advisor Skarupská, Helena
dc.contributor.author Gürtler, Jakub
dc.date.accessioned 2022-07-15T09:23:35Z
dc.date.available 2022-07-15T09:23:35Z
dc.date.issued 2022-01-19
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/51274
dc.description.abstract Tato bakalářská práce je zaměřena na výchovou současných seniorů v minulosti, ve vztahu ke čtyřem pilířům výchovy dle Jacquese Delorse. Cílem v této práci je zjistit do jaké míry a jak byly naplňovány tyto konkrétní pilíře, i když v té době ještě nebyly sepsány v tak ucelené podobě jako jsou dnes. Teoretická část práce je primárně zaměřena na výchovu a teorie výchovy. V této kapitole je popsána a vysvětlena výchova, její proces a funkce a zmiňuje se také o vzdělávání, které je s ní spojené. Praktická část je zaměřena na analýzu výsledků získaných z rozhovorů. Výsledky jsou získány pomocí polostrukturovaného rozhovoru a analyzovány pomocí kvalitativní metodologie.
dc.format 56 s. (92 871 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject výchova k hodnotám cs
dc.subject rodina cs
dc.subject pilíře výchovy cs
dc.subject styl výchovy cs
dc.subject teorie výchovy cs
dc.subject value education en
dc.subject family en
dc.subject pillars of education en
dc.subject style of education en
dc.subject theory of education en
dc.title Cíle výchovy současných seniorů ve vztahu k čtyřem pilířům výchovy Jacquese Delorse ve výchově 21. století
dc.title.alternative Objectives of Education of Contemporary Seniors in Relation to the Four Pillars of Education of Jacques Dolors in Education of the 21st Century
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Martincová, Jana
dc.date.accepted 2022-05-23
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis is focused on the education of current seniors in the past in relation to the four pillars of education according to Jacques Delors. The aim of this work is to find out to what extent and how these specific pillars were fulfilled, even though at that time they were not written in such a comprehensive form as they are today. The theoretical part of the work is primarily focused on education and theory of education. This chapter describes and explains education, its process and function, and also mentions the education that is associated with it. The practical part is focused on the analysis of the results obtained from the interviews. The results are obtained using a semi-structured interview and analyzed using a qualitative methodology.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-program Social Pedagogy en
dc.identifier.stag 60998
utb.result.grade E
dc.date.submitted 2022-04-28


Files in this item

Files Size Format View Description
gürtler_2022_dp.pdf 2.582Mb PDF View/Open None
gürtler_2022_op.docx 18.15Kb Unknown View/Open None
gürtler_2022_vp.docx 15.79Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account