Rozvoj prvotních číselných představ dětí předškolního věku prostřednictvím pracovních listů

DSpace Repository

Language: English čeština 

Rozvoj prvotních číselných představ dětí předškolního věku prostřednictvím pracovních listů

Show simple item record

dc.contributor.advisor Ovary Bulková, Kristína
dc.contributor.author Bednaříková, Nikol
dc.date.accessioned 2022-07-15T09:23:35Z
dc.date.available 2022-07-15T09:23:35Z
dc.date.issued 2021-10-12
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/51263
dc.description.abstract Bakalářská práce má teoreticko-aplikační charakter a je zaměřena na rozvíjení předčíselných představ prostřednictvím pracovních listů u dětí v předškolním věku. Teoretická část se věnuje předpokladům pro matematiku, postupnému utváření předčíselných představ a využití pracovního listu v mateřské škole. V praktické části je představena sada pracovních listů, kterými můžeme rozvíjet předčíselné představy. Tato sada byla zrealizována a evaluována ve vybrané mateřské škole. Na základě evaluace bylo zpracováno doporučení do praxe mateřských škol.
dc.format 62 s. (96 062 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject matematická pregramotnost cs
dc.subject předčíselné představy cs
dc.subject pracovní list cs
dc.subject mathematical early literacy en
dc.subject number sense en
dc.subject worksheet en
dc.title Rozvoj prvotních číselných představ dětí předškolního věku prostřednictvím pracovních listů
dc.title.alternative Development of early numerical concepts based on worksheets in preschool education
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Tirpáková, Anna
dc.date.accepted 2022-05-30
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis has a theoretical-application character and it is focused on the number sense development of preschool children by worksheets. The theoretical part deals with the prerequisites for mathematics, the gradual formation of number sense and the use of a worksheet in preschool. The practical part presents a set of created worksheets aimed at number sense development. This set was implemented and evaluated in a selected preschool. Based on the evaluation, recommendations for the practice of preschools were prepared.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-program Preschool Teacher Training en
dc.identifier.stag 60171
dc.date.submitted 2022-04-29


Files in this item

Files Size Format View Description
bednaříková_2022_dp.pdf 3.297Mb PDF View/Open None
bednaříková_2022_op.pdf 366.3Kb PDF View/Open None
bednaříková_2022_vp.pdf 328.0Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account