Rozvoj prvotních číselných představ dětí předškolního věku prostřednictvím pracovních listů
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Ovary Bulková, Kristína
|
|
dc.contributor.author |
Bednaříková, Nikol
|
|
dc.date.accessioned |
2022-07-15T09:23:35Z |
|
dc.date.available |
2022-07-15T09:23:35Z |
|
dc.date.issued |
2021-10-12 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/51263
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce má teoreticko-aplikační charakter a je zaměřena na rozvíjení předčíselných představ prostřednictvím pracovních listů u dětí v předškolním věku. Teoretická část se věnuje předpokladům pro matematiku, postupnému utváření předčíselných představ a využití pracovního listu v mateřské škole. V praktické části je představena sada pracovních listů, kterými můžeme rozvíjet předčíselné představy. Tato sada byla zrealizována a evaluována ve vybrané mateřské škole. Na základě evaluace bylo zpracováno doporučení do praxe mateřských škol. |
|
dc.format |
62 s. (96 062 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
matematická pregramotnost
|
cs |
dc.subject |
předčíselné představy
|
cs |
dc.subject |
pracovní list
|
cs |
dc.subject |
mathematical early literacy
|
en |
dc.subject |
number sense
|
en |
dc.subject |
worksheet
|
en |
dc.title |
Rozvoj prvotních číselných představ dětí předškolního věku prostřednictvím pracovních listů |
|
dc.title.alternative |
Development of early numerical concepts based on worksheets in preschool education |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Tirpáková, Anna |
|
dc.date.accepted |
2022-05-30 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis has a theoretical-application character and it is focused on the number sense development of preschool children by worksheets. The theoretical part deals with the prerequisites for mathematics, the gradual formation of number sense and the use of a worksheet in preschool. The practical part presents a set of created worksheets aimed at number sense development. This set was implemented and evaluated in a selected preschool. Based on the evaluation, recommendations for the practice of preschools were prepared. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.identifier.stag |
60171
|
|
dc.date.submitted |
2022-04-29 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account