Projekt využití sociálních sítí pro marketingové účely vybrané internetové služby

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt využití sociálních sítí pro marketingové účely vybrané internetové služby

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pilík, Michal
dc.contributor.author Černochová, Michaela
dc.date.accessioned 2022-07-15T09:23:35Z
dc.date.available 2022-07-15T09:23:35Z
dc.date.issued 2022-02-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/51258
dc.description.abstract Tato diplomova prace se zameruje na vytvoreni projektu vyuziti socialnich siti pro marketingove ucely pro sluzbu Copywriting.cz, konkrétněji pak na využití sociálních sítí Facebook a Instagram. Na základě teoretické přípravy a výstupů z analýzy aktuálního působení služby na sociálních sítích i působení konkurence na sociálních sítích je vytvořena SWOT analýza, která slouží pro účely vytvoření projektu. V práci je mimo popisu marketingové strategie na sociálních sítích i návrh placené a neplacené propagace a následuje i nákladová, časová a riziková analýza.
dc.format 137 s. (186 117 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Copywriting.cz cs
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject marketingová strategie na sociálních sítích cs
dc.subject Facebook cs
dc.subject Instagram cs
dc.subject Copywriting.cz en
dc.subject Social Networks en
dc.subject SWOT Analysis en
dc.subject Marketing Strategy on Social Networks en
dc.subject Facebook en
dc.subject Instagram en
dc.title Projekt využití sociálních sítí pro marketingové účely vybrané internetové služby
dc.title.alternative Project of Social Networks Usage for Marketing Purposes for The Selected Online Service
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kubík, Josef
dc.date.accepted 2022-06-20
dc.description.abstract-translated This thesis aims to create a project focusing on the use of social networks in marketing for the Copywriting.cz website. Specifically on the use of social networks Facebook and Instagram. Based on the theoretical preparation and outputs from the analysis of the the current state of social networks and from the analysis of competition on social network is created a SWOT analysis, which serves for the purposes of creating the project. In addition to the description of the marketing strategy on social networks, the thesis also includes a proposal for paid and unpaid advertising, followed by a cost, time and risk analysis.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Marketing management cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Management a marketing cs
dc.thesis.degree-program Management and Marketing en
dc.identifier.stag 61720
dc.date.submitted 2022-04-25


Files in this item

Files Size Format View Description
černochová_2022_dp.pdf 29.32Mb PDF View/Open None
černochová_2022_op.docx 47.86Kb Unknown View/Open None
černochová_2022_vp.docx 49.41Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account