Komunikační vzorce v interakci učitele a žáka na 1. stupni ZŠ
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Navrátilová, Hana
|
|
dc.contributor.author |
Pavezková, Kateřina
|
|
dc.date.accessioned |
2022-07-15T09:23:34Z |
|
dc.date.available |
2022-07-15T09:23:34Z |
|
dc.date.issued |
2021-10-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/51243
|
|
dc.description.abstract |
Předkládaná teoreticko-empirická diplomová práce se zabývá tématem komunikačních vzorců v interakci učitele a žáka na prvním stupni základní školy. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí. V teoretické části jsou sumarizovány poznatky o výukové komunikaci se zaměřením na komunikační vzorce mezi učitelem a žákem. Výzkum má kvalitativní design. V empirické části jsou prezentována zjištění výzkumu, který byl realizován ve vyučovacích hodinách třetích a pátých ročníků prostřednictvím nestrukturovaného pozorování. Zjištění byla doplněna o interview s jednotlivými třídními učitelkami daných ročníků základní školy. Hlavním výzkumným cílem empirické části bylo zjistit, jak probíhá interakce mezi učitelem a žáky ve vyučování. |
|
dc.format |
110 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Výuková komunikace
|
cs |
dc.subject |
komunikační struktura
|
cs |
dc.subject |
IRF struktura
|
cs |
dc.subject |
Educational communication
|
en |
dc.subject |
communication patterns
|
en |
dc.subject |
IRF structure
|
en |
dc.title |
Komunikační vzorce v interakci učitele a žáka na 1. stupni ZŠ |
|
dc.title.alternative |
Communication Patterns in Interaction between Teacher and Pupils at the Primary School |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Matušů, Renáta |
|
dc.date.accepted |
2022-05-25 |
|
dc.description.abstract-translated |
The presented theoretical-empirical master's thesis deals with the topic of communication patterns in interaction beetwenn teacher and pupils of primary school. The thesis is divided into two main parts. The theoretical part summarizes the knowledge about educational communication with a focus on the communication patterns between teacher and pupil. The research has a qualitative design. The empirical part presents the findings of the research that was conducted in third and fifth grade classrooms through unstructured observation. The findings were supplemented by interviews with individual class teachers of the respective primary school grades. The main research aim of the empirical part was to find out how the interaction between the teacher and the pupils takes place in the classroom. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství pro 1. stupeň základní školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Lower Primary School Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Učitelství pro základní školy |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Teacher Training for Primary Schools |
en |
dc.identifier.stag |
60141
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2022-04-21 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account