Nové trendy v marketingové komunikaci ve Help Fitness klubu
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Pilík, Michal
|
|
dc.contributor.author |
Jehlička, Šimon
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-16T09:40:33Z |
|
dc.date.available |
2010-07-16T09:40:33Z |
|
dc.date.issued |
2008-05-23 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/5123
|
|
dc.description.abstract |
Cílem bakalářské práce je analyzovat využívané nástroje marketingové komunikace a vyu-žití nových trendů marketingové komunikace. Práce je rozdělena do tří částí a to zejména na teorii, analýzu a doporučení. V první části jsou osvětleny základy marketingové komunikace a jejich funkce. Dále pak popisuje nové trendy, které jsou uplatnitelné pro praxi v Help fitness clubu. Druhá část analyzuje využívané marketingovou komunikaci, její využívaní a nedostatky. V této části je popsána historie fitness clubu, jeho filozofie a cíle do budoucna. Závěrečná část je sestavena zejména z doporučení pro zlepšení a oživení marketingové ko-munikace. Tyto doporučení a zlepšení se opírají hlavně o nové trendy v marketingové komunikaci, ale nejen o ně. |
cs |
dc.format |
55 s. |
cs |
dc.format.extent |
1085251 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
virální marketing
|
cs |
dc.subject |
propagace
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
guerilla marketing
|
cs |
dc.subject |
event marketing
|
cs |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
viral marketing
|
en |
dc.subject |
promotion
|
en |
dc.subject |
advertisement
|
en |
dc.subject |
guerilla marketing
|
en |
dc.subject |
event marketing
|
en |
dc.title |
Nové trendy v marketingové komunikaci ve Help Fitness klubu |
cs |
dc.title.alternative |
Utilization of new trends in marketing communication in Help fitness club |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vorlová, Růžena |
|
dc.date.accepted |
2008-06-10 |
|
dc.description.abstract-translated |
Aim of Bachelor thesis is analysis of marketing communication and use of new trends in marketing communication. The work is divided into free parts, mainly to theory, analysis a recommendation. In the first part there are introduced basic and function of marketing communication. Then describe new trends, which could be used in Help fitness club. Second part is analysing used marketing communication, deficits and utilization. There are described history, philosophy and main aims of fitness club. Last part is included mainly recommendations and revitalization of marketing communica-tion. These recommendations are created of new marketing communication trends, but not at all. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/115
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
9742
|
|
dc.date.assigned |
2008-03-21 |
|
utb.result.grade |
B |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account