Analýza marketingového řízení vybraného minipivovaru
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kozák, Vratislav
|
|
dc.contributor.author |
Juránková, Jaroslava
|
|
dc.date.accessioned |
2022-07-15T09:23:33Z |
|
dc.date.available |
2022-07-15T09:23:33Z |
|
dc.date.issued |
2022-02-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/51223
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingového řízení minipivovaru Kolštejn. Cílem práce je zjistit současný stav marketingového řízení minipivovaru a na základě provedených analýz zjistit nedostatky v marketingovém řízení a doporučit minipivovaru konkrétní kroky, které povedou ke zlepšení aktuálního stavu. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V první části jsou zpracovány teoretické poznatky a literární rešerše vztahující se k marketingovému řízení firmy. Mezi těmito poznatky jsou marketingová komunikace, analýza PESTLE, Porterova analýza pěti konkurenčních sil a SWOT analýza. Dále také marketingový a komunikační mix. Všechny tyto analýzy jsou následně použity v praktické části, pro zjištění současného stavu marketingové řízení. Na základě těchto analýz jsou navržena konkrétní doporučení, které povedou ke zlepšení marketingového řízení minipivovaru Kolštejn. |
|
dc.format |
86 s. (124 106 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
pivovarnictví
|
cs |
dc.subject |
minipivovar
|
cs |
dc.subject |
marketingové řízení
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
PESTLE analýza
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
brewery
|
en |
dc.subject |
microbrewery
|
en |
dc.subject |
marketing management
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
PESTLE analysis
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.title |
Analýza marketingového řízení vybraného minipivovaru |
|
dc.title.alternative |
Analysis of Marketing Management in Selected Microbrewery |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Možný, Michal |
|
dc.date.accepted |
2022-06-28 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor's thesis focuses on marketing management at the Kolštejn microbrewery. The aim is to analyze the current state of marketing management and on the basis of this review, identify shortcomings and recommend specific improvements. The thesis is split into the theoretical part and the practical part. The first part discusses theoretical facts and literary research related to marketing management. This includes marketing communication, PESTLE analysis, Porter's model of five competing forces, or SWOT analysis. Firthermore, it discusses the marketing mix and communication mix. The practical part elaborates on the background research. On the basis of the review perfomed, recommendations are proposed for the improvement of the marketing management at Kolštejn microbrewery. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a management podniku |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Business Economics and Management |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
61586
|
|
dc.date.submitted |
2022-05-19 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account