Sebehodnocení dětí v dětských domovech
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Skarupská, Helena
|
|
dc.contributor.author |
Nováková, Anna
|
|
dc.date.accessioned |
2022-07-15T09:23:33Z |
|
dc.date.available |
2022-07-15T09:23:33Z |
|
dc.date.issued |
2021-12-09 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/51220
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce je věnována tématu sebehodnocení dětí v dětských domovech. Práce je rozdělena na dvě části - teoretickou a praktickou. V teoretické části se věnujeme pojmům jako je rodina a její funkce, rizikové chování dětí a prostředí institucionální péče. Dále se v teoretické části charakterizují zařízení pro výkon ochranné nebo ústavní výchovy a v neposlední řadě se věnuje vymezení pojmu sebehodnocení. Praktická část obsahuje analýzu kvantitativního výzkumu, který se týká sebehodnocení dětí v dětských domovech, jehož hlavním cílem je zjistit, jaká je míra sebehodnocení u dětí v dětských domovech. |
|
dc.format |
80 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
sebehodnocení
|
cs |
dc.subject |
děti
|
cs |
dc.subject |
mládež
|
cs |
dc.subject |
dětský domov
|
cs |
dc.subject |
ústavní výchova
|
cs |
dc.subject |
sebevědomí
|
cs |
dc.subject |
self-assessment
|
en |
dc.subject |
children
|
en |
dc.subject |
youth
|
en |
dc.subject |
children's home
|
en |
dc.subject |
institutional care
|
en |
dc.subject |
self-esteem
|
en |
dc.title |
Sebehodnocení dětí v dětských domovech |
|
dc.title.alternative |
The Self-Assessment of Children in Children's Homes |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Hladík, Jakub |
|
dc.date.accepted |
2022-05-16 |
|
dc.description.abstract-translated |
This diploma thesis deals with the topic of children's self-assessment in children's homes. This work is divided into two parts - theoretical and practical. In the theoretical part we deal with concepts such as the family and its functions, risky behavior of children and the environment of institutional care. Also, the theoretical part characterizes the facilities for the performance of protective or institutional education and, last but not least, deals with the definition of the concept of self-assessment. The practical part contains an analysis of quantitative research concerning the self-esteem of children in children's homes, the main goal of which is to determine the level of self-esteem of children in children's homes. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Social Pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
60389
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2022-04-19 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account