Možnosti zvládání agresivity u dětí v mateřské škole

DSpace Repository

Language: English čeština 

Možnosti zvládání agresivity u dětí v mateřské škole

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pacholík, Viktor
dc.contributor.author Krátká, Iveta
dc.date.accessioned 2022-07-15T09:23:33Z
dc.date.available 2022-07-15T09:23:33Z
dc.date.issued 2021-10-12
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/51213
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá možnostmi zvládání agresivity u dětí v mateřské škole. V teoretické části popisuji rozdíly mezi agresí a agresivitou, zabývám se příčinami a projevy agresivního chování, popisuji agresivní chování dětí v mateřské škole a následně možnosti řešení agresivity v mateřské škole. V praktické části se věnuji metodologii výzkumu, který byll realizován formou polostrukturovaného interview s osmi učitelkami z mateřských škol. Data jsem následně analyzovala pomocí techniky otevřeného kódování. Výzkum se zakládá na zkušenostech učitelek mateřských škol s dětmi s agresivním chováním. V závěru jsou analyzovány a interpretovány výsledky výzkumu.
dc.format 52s. (78 893).
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject problémové chování cs
dc.subject agresivita u dětí cs
dc.subject dětská agrese cs
dc.subject řešení agresivity cs
dc.subject problem behavior en
dc.subject aggression in children en
dc.subject child aggression en
dc.subject solution of aggression en
dc.title Možnosti zvládání agresivity u dětí v mateřské škole
dc.title.alternative Possibilities of coping with aggression in children in kindergarten
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Matušů, Renáta
dc.date.accepted 2022-06-01
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis deals with the possibilities of coping with aggression in children in kindergarten. In the theoretical part I describe the differences between aggression and aggression, I deal with the causes and manifestations of aggressive behavior, I describe the aggressive behavior of children in kindergarten and then the possibilities of solving aggression in kindergarten. In the practical part I deal with the methodology of research, which was carried out in the form of a semi-structured interview with eight kindergarten teachers. I then analyzed the data using an open coding technique. The research is based on the experience of kindergarten teachers with children with aggressive behavior. Finally, the research results are analyzed and interpreted.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-program Preschool Teacher Training en
dc.identifier.stag 60198
dc.date.submitted 2022-04-29


Files in this item

Files Size Format View Description
krátká_2022_dp.pdf 1.343Mb PDF View/Open None
krátká_2022_op.pdf 367.0Kb PDF View/Open None
krátká_2022_vp.pdf 401.5Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account