Možnosti zvládání agresivity u dětí v mateřské škole
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Pacholík, Viktor
|
|
dc.contributor.author |
Krátká, Iveta
|
|
dc.date.accessioned |
2022-07-15T09:23:33Z |
|
dc.date.available |
2022-07-15T09:23:33Z |
|
dc.date.issued |
2021-10-12 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/51213
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá možnostmi zvládání agresivity u dětí v mateřské škole. V teoretické části popisuji rozdíly mezi agresí a agresivitou, zabývám se příčinami a projevy agresivního chování, popisuji agresivní chování dětí v mateřské škole a následně možnosti řešení agresivity v mateřské škole. V praktické části se věnuji metodologii výzkumu, který byll realizován formou polostrukturovaného interview s osmi učitelkami z mateřských škol. Data jsem následně analyzovala pomocí techniky otevřeného kódování. Výzkum se zakládá na zkušenostech učitelek mateřských škol s dětmi s agresivním chováním. V závěru jsou analyzovány a interpretovány výsledky výzkumu. |
|
dc.format |
52s. (78 893). |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
problémové chování
|
cs |
dc.subject |
agresivita u dětí
|
cs |
dc.subject |
dětská agrese
|
cs |
dc.subject |
řešení agresivity
|
cs |
dc.subject |
problem behavior
|
en |
dc.subject |
aggression in children
|
en |
dc.subject |
child aggression
|
en |
dc.subject |
solution of aggression
|
en |
dc.title |
Možnosti zvládání agresivity u dětí v mateřské škole |
|
dc.title.alternative |
Possibilities of coping with aggression in children in kindergarten |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Matušů, Renáta |
|
dc.date.accepted |
2022-06-01 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis deals with the possibilities of coping with aggression in children in kindergarten. In the theoretical part I describe the differences between aggression and aggression, I deal with the causes and manifestations of aggressive behavior, I describe the aggressive behavior of children in kindergarten and then the possibilities of solving aggression in kindergarten. In the practical part I deal with the methodology of research, which was carried out in the form of a semi-structured interview with eight kindergarten teachers. I then analyzed the data using an open coding technique. The research is based on the experience of kindergarten teachers with children with aggressive behavior. Finally, the research results are analyzed and interpreted. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.identifier.stag |
60198
|
|
dc.date.submitted |
2022-04-29 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account