dc.contributor.advisor |
Lukášová, Hana
|
|
dc.contributor.author |
Janoštíková, Tereza
|
|
dc.date.accessioned |
2022-07-15T09:23:33Z |
|
dc.date.available |
2022-07-15T09:23:33Z |
|
dc.date.issued |
2021-10-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/51201
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá tématem spolupráce žáků během výuky. Cílem práce bylo zjistit, jak probíhá spolupráce žáků pátého ročníku 1. stupně základní školy při výuce. V teoretické části se autorka věnuje základním poznatkům ohledně spolupráce, o které se pak opírá v praktické části. Zároveň jsou zde prezentovány výsledky výzkumu, který byl realizován na bázi pozorování vyučovacích jednotek. Realizovány byly také rozhovory s učiteli a žáky, aby byla data věrohodná. Využita byla metoda otevřeného kódování a triangulace dat, z důvodu ověření platnosti a plnohodnotnosti dat. V závěru diplomové práce je zpracována interpretace dat a výsledky výzkumu. |
|
dc.format |
105 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
sociální učení
|
cs |
dc.subject |
spolupráce
|
cs |
dc.subject |
kooperativní učení
|
cs |
dc.subject |
znaky kooperativního učení
|
cs |
dc.subject |
social learning
|
en |
dc.subject |
cooperation
|
en |
dc.subject |
kooperative learning
|
en |
dc.subject |
signs of kooperative learning
|
en |
dc.title |
Spolupráce žáků během výuky |
|
dc.title.alternative |
Cooperation of Pupils During Teaching |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Petrů Puhrová, Barbora |
|
dc.date.accepted |
2022-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
Diploma thesis deals with the topic of cooperation of students during teaching. The aim of the work was find out the cooperation of pupils of the 1st grade of primary school in teaching. In the theoretical part, the author deals with basic knowledge about cooperation, which she then relies on in the practical part. At the same time, the results of research are presented here, which were carried out on the basis of observations of teaching units. Interviews with teachers and pupils were also conducted to make the data credible. The method of open coding and triangulation of data was used, in order to verify the validity and completeness of the data. At the end of the diploma thesis, the interpretation results are processed. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství pro 1. stupeň základní školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Lower Primary School Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Učitelství pro základní školy |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Teacher Training for Primary Schools |
en |
dc.identifier.stag |
60129
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2022-04-22 |
|