Sociální marketing a reklama se zaměřením na bezpečnost silničního provozu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Sociální marketing a reklama se zaměřením na bezpečnost silničního provozu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Štarchoň, Peter
dc.contributor.author Javorská, Anežka
dc.date.accessioned 2022-07-15T09:23:31Z
dc.date.available 2022-07-15T09:23:31Z
dc.date.issued 2022-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/51171
dc.description.abstract Tato diplomová práce na téma Sociální marketing a reklama se zaměřením na bezpečnost silničního provozu si klade za cíl zjistit, jak se veřejnost a organizace BESIP staví k problematice bezpečného silničního provozu a spánku v rámci sociální reklamy a poté navrhnout nejefektivnější provedení kampaně komunikující tuto problematiku. Teoretická část se zabývá definováním pojmů sociální reklama, sociální marketing a bezpečnost silničního provozu. Součástí teoretické části je metodika práce, kde jsou stanoveny cíle a výzkumné otázky. Praktická část analyzuje organizaci BESIP a její působení; dále je vpraktické proveden kvantitativní výzkum pomocí dotazníkového šetření a kvalitativní výzkum formou hloubkových rozhovorů. Vprojektové části autorka navrhuje marketingovou kampaň zaměřenou na bezpečnosti silničního provozu a spánku.
dc.format 91 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject sociální marketing cs
dc.subject sociální reklama cs
dc.subject bezpečnost silničního provozu cs
dc.subject spánek cs
dc.subject mikrospánek cs
dc.subject BESIP cs
dc.subject tvorba kampaně cs
dc.subject social marketing en
dc.subject social advertising en
dc.subject road safety en
dc.subject sleep en
dc.subject microsleep en
dc.subject BESIP en
dc.subject campaign design en
dc.title Sociální marketing a reklama se zaměřením na bezpečnost silničního provozu
dc.title.alternative Road Safety Advertising and Social Marketing
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Šikl-Burešová, Eva
dc.date.accepted 2022-05-24
dc.description.abstract-translated This thesis on Road Safety Advertising and Social Marketing aims to find out how the public and BESIP organisations feel about the issue of road safety and sleep in social advertising and then what is the most effective way to implement a campaign on this issue. The theoretical deals with defining the terms social advertising, social marketing and road safety. The theoretical part includes the methodology of the thesis, where the objectives and research questions are stated. The practical part analyses the organisation of BESIP and its operation furthermore, quantitative research is carried out in the practical part through a questionnaire survey and qualitative research through in-depth interviews. The project part proposes a marketing campaign on road safety and sleep.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 62528
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2022-04-15


Files in this item

Files Size Format View Description
javorská_2022_dp.pdf 1.620Mb PDF View/Open None
javorská_2022_op.doc 158.5Kb Unknown View/Open None
javorská_2022_vp.pdf 161.6Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account