Sociální marketing a reklama se zaměřením na bezpečnost silničního provozu
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Štarchoň, Peter
|
|
dc.contributor.author |
Javorská, Anežka
|
|
dc.date.accessioned |
2022-07-15T09:23:31Z |
|
dc.date.available |
2022-07-15T09:23:31Z |
|
dc.date.issued |
2022-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/51171
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce na téma Sociální marketing a reklama se zaměřením na bezpečnost silničního provozu si klade za cíl zjistit, jak se veřejnost a organizace BESIP staví k problematice bezpečného silničního provozu a spánku v rámci sociální reklamy a poté navrhnout nejefektivnější provedení kampaně komunikující tuto problematiku. Teoretická část se zabývá definováním pojmů sociální reklama, sociální marketing a bezpečnost silničního provozu. Součástí teoretické části je metodika práce, kde jsou stanoveny cíle a výzkumné otázky. Praktická část analyzuje organizaci BESIP a její působení; dále je vpraktické proveden kvantitativní výzkum pomocí dotazníkového šetření a kvalitativní výzkum formou hloubkových rozhovorů. Vprojektové části autorka navrhuje marketingovou kampaň zaměřenou na bezpečnosti silničního provozu a spánku. |
|
dc.format |
91 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
sociální marketing
|
cs |
dc.subject |
sociální reklama
|
cs |
dc.subject |
bezpečnost silničního provozu
|
cs |
dc.subject |
spánek
|
cs |
dc.subject |
mikrospánek
|
cs |
dc.subject |
BESIP
|
cs |
dc.subject |
tvorba kampaně
|
cs |
dc.subject |
social marketing
|
en |
dc.subject |
social advertising
|
en |
dc.subject |
road safety
|
en |
dc.subject |
sleep
|
en |
dc.subject |
microsleep
|
en |
dc.subject |
BESIP
|
en |
dc.subject |
campaign design
|
en |
dc.title |
Sociální marketing a reklama se zaměřením na bezpečnost silničního provozu |
|
dc.title.alternative |
Road Safety Advertising and Social Marketing |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Šikl-Burešová, Eva |
|
dc.date.accepted |
2022-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis on Road Safety Advertising and Social Marketing aims to find out how the public and BESIP organisations feel about the issue of road safety and sleep in social advertising and then what is the most effective way to implement a campaign on this issue. The theoretical deals with defining the terms social advertising, social marketing and road safety. The theoretical part includes the methodology of the thesis, where the objectives and research questions are stated. The practical part analyses the organisation of BESIP and its operation furthermore, quantitative research is carried out in the practical part through a questionnaire survey and qualitative research through in-depth interviews. The project part proposes a marketing campaign on road safety and sleep. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
62528
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2022-04-15 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account