Marketingová komunikace v oblasti mentálního koučinku

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová komunikace v oblasti mentálního koučinku

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kocourek, Josef
dc.contributor.author Vaculčík, Tomáš
dc.date.accessioned 2022-07-15T09:23:31Z
dc.date.available 2022-07-15T09:23:31Z
dc.date.issued 2022-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/51165
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací mentálních koučů a využíváním nástrojů komunikačního mixu v jejich praxi. Teoretická část práce definuje pojem mentální koučink, charakterizuje marketingovou komunikaci a komunikační nástroje. V praktické části práce jsou použity polostrukturované rozhovory s potenciálními zákazníky, stávajícími zákazníky a mentálními kouči ke zjištění využití nástrojů komunikačního mixu v oblasti mentálního koučinku. Na základě výsledků zjištění jsou navrženy doporučení ke zlepšení marketingové komunikace mentálních koučů.
dc.format 80 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject mentální kouč cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject offline marketing cs
dc.subject online marketing cs
dc.subject zákazník cs
dc.subject customer en
dc.subject communication mix en
dc.subject mental coach en
dc.subject marketing communication en
dc.subject offline marketing en
dc.subject online marketing en
dc.title Marketingová komunikace v oblasti mentálního koučinku
dc.title.alternative Marketing Communication in the Field of Mental Couching
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Gamalová, Kamila
dc.date.accepted 2022-05-23
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis deals with marketing communication of mental coaches and the use of communication mix tools in their practice. The theoretical part of the thesis defines the concept of mental coaching, characterizes marketing communication and communication tools. In the practical part of the thesis, semi-structured interviews with potential customers, existing customers and mental coaches are used to determine the use of communication mix tools in the field of mental coaching. Based on the findings, recommendations for improving the marketing communication of mental coaches are proposed.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 62616
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2022-04-22


Files in this item

Files Size Format View Description
vaculčík_2022_dp.pdf 1.226Mb PDF View/Open None
vaculčík_2022_op.doc 142Kb Unknown View/Open None
vaculčík_2022_vp.doc 140.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account