dc.contributor.advisor |
Lukšík, Ivan
|
|
dc.contributor.author |
Kučerová, Kristýna
|
|
dc.date.accessioned |
2022-07-15T09:23:31Z |
|
dc.date.available |
2022-07-15T09:23:31Z |
|
dc.date.issued |
2021-10-12 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/51161
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá změnou kvality života dětí po nástupu do mateřské školy z pohledu rodičů. Práce je výzkumného charakteru. Hlavními hodnotiteli kvality života jsou rodiče dětí, které navštěvují mateřskou školu. V teoretické části je objasněn pojem kvalita života, kvalita života dětí a jeho měření, kvalita života v mateřské škole a rodina. Cílem praktické části bylo zjistit jaká změna v kvalitě životě dětí nastala po nástupu do mateřské školy. V rámci výzkumného šetření jsou data zpracována, vyhodnocena a interpretována data získaná za pomocí polostrukturovaného interview. Vzávěru jsou formulovány konkrétní změny v kvalitě života, které nastaly u dětí po nástupu do mateřské školy. |
|
dc.format |
53 s. (64 339 znaků). |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
kvalita života
|
cs |
dc.subject |
sociální prostředí mateřské školy
|
cs |
dc.subject |
prostředí rodiny
|
cs |
dc.subject |
quality of life
|
en |
dc.subject |
kindergarten social environment
|
en |
dc.subject |
family environment
|
en |
dc.title |
Změna kvality života dětí po nástupu do mateřské školy z pohledů rodičů |
|
dc.title.alternative |
Changing the quality of life of children after entering kindergarten from the parents point of view |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Lukášová, Hana |
|
dc.date.accepted |
2022-06-01 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis deals with the change in children's quality of life after entering kindergarten from the parents perspective. The thesis is of research nature. The main evaluators of quality of life are parents of children who attend kindergarten. The theoretical part explains the concept of quality of life, quality of life of children and it is measurement, quality of life in kindergarten and family. The aim of the practical part was to find out what change in the quality of life of children occurred after they started kindergarten. In the research part the data obtained through semi-structured interviews are processed, evaluated and interpreted. Finally, specific changes that occurred in children after entering kindergarten. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.identifier.stag |
60200
|
|
dc.date.submitted |
2022-04-29 |
|