Projekt zvyšování konkurenceschopnosti e-shopu www.promodarky.cz
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Chovancová, Miloslava
|
|
dc.contributor.author |
Švehlová, Petra
|
|
dc.date.accessioned |
2022-07-15T09:23:30Z |
|
dc.date.available |
2022-07-15T09:23:30Z |
|
dc.date.issued |
2022-02-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/51146
|
|
dc.description.abstract |
Cílem diplomové práce je vypracovat projekt, který povede ke zvyšování konkurenceschopnosti e-shopu s reklamními předměty www.promodarky.cz. Diplomová práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Teoretická část vymezuje základní pojmy z oblasti konkurenceschopnosti, konkurence, budování značky, marketingového výzkumu a internetového prodeje. Praktickou část tvoří analytická a projektová část. V analytické části je charakterizován e-shop www.promodarky.cz a je zpracována analýza konkurenčního prostředí včetně Porterovy analýzy pěti sil. Dále byla provedena SWOT analýza a kvantitativní marketingový výzkum. Následuje projekt zvyšování konkurenceschopnosti e-shopu, který je vytvořen na základě výsledků získaných z provedených analýz. Projekt je zhodnocen pomocí nákladové, rizikové a časové analýzy. |
|
dc.format |
94 s. (136 693 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
konkurenceschopnost
|
cs |
dc.subject |
konkurence
|
cs |
dc.subject |
značka
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
e-shop
|
cs |
dc.subject |
Analýza konkurenceschopnosti
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
Porterova analýza pěti sil
|
cs |
dc.subject |
Competitiveness
|
en |
dc.subject |
Competition
|
en |
dc.subject |
Brand
|
en |
dc.subject |
Marketing Research
|
en |
dc.subject |
E-shop
|
en |
dc.subject |
Analysis of Competitiveness
|
en |
dc.subject |
SWOT Analysis
|
en |
dc.subject |
Porter's Five Forces
|
en |
dc.title |
Projekt zvyšování konkurenceschopnosti e-shopu www.promodarky.cz |
|
dc.title.alternative |
Project of Increasing Competitiveness of E-shop www.promodarky.cz |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Barešová, Petra |
|
dc.date.accepted |
2022-06-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of the diploma thesis is to develop a project to increase the competitiveness of the e-shop with promotional items www.promodarky.cz. The diploma thesis is divided into theoretical and practical parts. The theoretical part defines the basic concepts of competitiveness, competition, brand building, marketing research and Internet sales. The practical part consists of an analytical and project part. The analytical part characterizes the e-shop www.promodarky.cz and analyzes the competitive environment, including Porter's analysis of the five forces. Like next were performed a SWOT analysis and quantitative marketing research. Finally, the project to increase the competitiveness of the e-shop is created on the basis of information obtained from the analyzes. The project is evaluated by cost, risk and time analysis. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing management |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Management |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Management and Marketing |
en |
dc.identifier.stag |
61811
|
|
dc.date.submitted |
2022-04-27 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account