Popularizace Fakulty multimediálních komunikací u zvolené cílové skupiny
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kocourek, Josef
|
|
dc.contributor.author |
Stránská, Žaneta
|
|
dc.date.accessioned |
2022-07-15T09:23:30Z |
|
dc.date.available |
2022-07-15T09:23:30Z |
|
dc.date.issued |
2022-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/51143
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá popularizací Fakulty multimediálních komunikací Univerzity Tomáše Bati u zvolené cílové skupiny. Teoretická část práce vymezuje základní pojmy z oblasti marketingu vysokých škol, marketingové komunikace, kariérního poradenství a image. V neposlední řadě popisuje i metodiku práce. Praktická část práce se skládá z analýzy sekundárních dat a kvalitativního výzkumu ve formě rozhovorů s výchovnými a kariérními poradci či pedagogy ze středních škol. Na základě zjištěných dat bude sestavena projektová část, kde budou navrženy konkrétní aktivita doprovázeny komunikační strategií pro Fakultu multimediálních komunikací s cílem navýšit počet uchazečů na vybraných oborech a cílem budování image. |
|
dc.format |
127 s. (212 162) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Marketing vysoké školy
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
kariérní poradenství
|
cs |
dc.subject |
image
|
cs |
dc.subject |
brand
|
cs |
dc.subject |
uchazeči o studium
|
cs |
dc.subject |
komunikační plán
|
cs |
dc.subject |
komunikační aktivity
|
cs |
dc.subject |
University marketing
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
career counselling
|
en |
dc.subject |
image
|
en |
dc.subject |
brand
|
en |
dc.subject |
applicants
|
en |
dc.subject |
communication plan
|
en |
dc.subject |
communication activities
|
en |
dc.title |
Popularizace Fakulty multimediálních komunikací u zvolené cílové skupiny |
|
dc.title.alternative |
Popularization of the Faculty of Multimedia Communications of the Selected Target Group |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Káčerková, Eliška |
|
dc.date.accepted |
2022-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
The diploma thesis deals with the popularization of the Faculty of Multimedia Communications of Tomas Bata University among the selected target group. The theoretical part of the thesis defines the basic concepts of university marketing, marketing communication, career counselling and image. The last part describes the methodology of the work. The practical part of the work consists of the analysis of the secondary data and qualitative research in the form of interviews with educational and career counsellors or teachers from secondary schools. Based on the obtained data, a project part will be compiled, where specific activities will be proposed, accompanied by a communication strategy for the Faculty of Multimedia Communications to increase the number of applicants in selected fields and the goal of image building. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
62540
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2022-04-15 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account