Role kameramana při vizuální adaptaci PC her a výhody Virtual Production v praxi
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Štěpánek, Martin
|
|
dc.contributor.author |
Pokorný, Norbert
|
|
dc.date.accessioned |
2022-07-15T09:23:30Z |
|
dc.date.available |
2022-07-15T09:23:30Z |
|
dc.date.issued |
2021-12-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/51139
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce se zabývá ovlivňováním práce kameramana současnými technologiemi z herního průmyslu. Cílem je najít, jakou výhodu může mít kameraman, který hraje počítačové hry a jak dokáže tyto hry zpracovat v rámci filmové adaptace při zachování obrazově-dramaturgického vyprávění. Druhým cílem je popsat fungování LED technologie, která vytváří vizuální prostor pomocí herních enginů v reálném čase, a její praktické využití ve filmu. |
|
dc.format |
77 s. (102 700 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
kameraman
|
cs |
dc.subject |
počítačové hry
|
cs |
dc.subject |
LED technologie
|
cs |
dc.subject |
obrazová dramaturgie
|
cs |
dc.subject |
reálná a virtuální kamera
|
cs |
dc.subject |
sledování paprsků
|
cs |
dc.subject |
budoucnost filmu
|
cs |
dc.subject |
Director of Photography
|
en |
dc.subject |
video games
|
en |
dc.subject |
LED technology
|
en |
dc.subject |
dramaturgy of visual
|
en |
dc.subject |
virtual pro-duction
|
en |
dc.subject |
ray tracing
|
en |
dc.subject |
future of the movie
|
en |
dc.title |
Role kameramana při vizuální adaptaci PC her a výhody Virtual Production v praxi |
|
dc.title.alternative |
The Role of the Cinematographer in the Visual Adaptations of Video Games and the Advantages of Virtual Production in Practice |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Labík, Ludovít |
|
dc.contributor.referee |
Liebenberger, Július |
|
dc.date.accepted |
2022-06-15 |
|
dc.description.abstract-translated |
This diploma thesis deals with the influence of current technologies from the gaming industry on the work of a cameraman. The goal is to find out what advantage a cameraman who plays computer games can have and how he can process these games within the framework of a film adaptation, while maintaining a visual-dramaturgical narrative. The second goal is to describe the operation of LED technology, which creates a visual space using real-time game engines and its practical use in film. |
|
dc.description.department |
Ateliér Audiovize |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Audiovizuální tvorba - Kamera |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Audiovisual Arts - Film Photography |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
MgA. |
|
dc.thesis.degree-program |
Teorie a praxe audiovizuální tvorby |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Theory and Practice of Audiovisual Arts |
en |
dc.identifier.stag |
60118
|
|
dc.date.submitted |
2022-05-12 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account