Návrh komunikační strategie pro internetový obchod HighBaron.cz

DSpace Repository

Language: English čeština 

Návrh komunikační strategie pro internetový obchod HighBaron.cz

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kocourek, Josef
dc.contributor.author Vašíček, Michal
dc.date.accessioned 2022-07-15T09:23:30Z
dc.date.available 2022-07-15T09:23:30Z
dc.date.issued 2022-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/51135
dc.description.abstract Předmětem práce je sestavení efektivní komunikační strategie pro internetový obchod se superbylinami a sběratelskými potřebami. Teoretická část práce zahrnuje literární rešerši východisek z oblasti marketingové komunikace a popis specifik trhu. Praktická část obsahuje vypracování analýzy konkurence, SWOT analýzy a popis dosavadní komunikace podniku. Následuje realizace a vyhodnocení primárního šetření formou polostrukturovaných rozhovorů a dotazníkového šetření. V projektové části práce je na základě východisek ukotvených v teoretické části a výsledků šetření v části praktické vypracována komunikační strategie.
dc.format 80 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject e-commerce cs
dc.subject komunikační strategie cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject online komunikace cs
dc.subject communication strategy en
dc.subject e-commerce en
dc.subject marketing communication en
dc.subject online communication en
dc.title Návrh komunikační strategie pro internetový obchod HighBaron.cz
dc.title.alternative Communication Strategy for HighBaron.cz
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Šikl-Burešová, Eva
dc.date.accepted 2022-05-24
dc.description.abstract-translated The diploma thesis deals with forming an effective communication strategy for an online store selling herbs and collecting supplies. The theoretical portion contains the literary recherche of possible avenues for marketing communication and the description of the specifics of the market. The practical portion contains an analysis of possible competition, the SWOT analysis, and a review of the company's communication up until this point. This portion continues by conducting and reviewing the primary inquiry in the form of semi-structured interviews and questionnaires. The project portion then produces a communication strategy based on the conclusions made in the theoretical portion and the results of the inquiry made in the practical portion.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 62794
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2022-04-14


Files in this item

Files Size Format View Description
vašíček_2022_dp.pdf 2.686Mb PDF View/Open None
vašíček_2022_op.doc 160Kb Unknown View/Open None
vašíček_2022_vp.doc 141.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account