Návrh komunikační strategie pro internetový obchod HighBaron.cz
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kocourek, Josef
|
|
dc.contributor.author |
Vašíček, Michal
|
|
dc.date.accessioned |
2022-07-15T09:23:30Z |
|
dc.date.available |
2022-07-15T09:23:30Z |
|
dc.date.issued |
2022-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/51135
|
|
dc.description.abstract |
Předmětem práce je sestavení efektivní komunikační strategie pro internetový obchod se superbylinami a sběratelskými potřebami. Teoretická část práce zahrnuje literární rešerši východisek z oblasti marketingové komunikace a popis specifik trhu. Praktická část obsahuje vypracování analýzy konkurence, SWOT analýzy a popis dosavadní komunikace podniku. Následuje realizace a vyhodnocení primárního šetření formou polostrukturovaných rozhovorů a dotazníkového šetření. V projektové části práce je na základě východisek ukotvených v teoretické části a výsledků šetření v části praktické vypracována komunikační strategie. |
|
dc.format |
80 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
e-commerce
|
cs |
dc.subject |
komunikační strategie
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
online komunikace
|
cs |
dc.subject |
communication strategy
|
en |
dc.subject |
e-commerce
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
online communication
|
en |
dc.title |
Návrh komunikační strategie pro internetový obchod HighBaron.cz |
|
dc.title.alternative |
Communication Strategy for HighBaron.cz |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Šikl-Burešová, Eva |
|
dc.date.accepted |
2022-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
The diploma thesis deals with forming an effective communication strategy for an online store selling herbs and collecting supplies. The theoretical portion contains the literary recherche of possible avenues for marketing communication and the description of the specifics of the market. The practical portion contains an analysis of possible competition, the SWOT analysis, and a review of the company's communication up until this point. This portion continues by conducting and reviewing the primary inquiry in the form of semi-structured interviews and questionnaires. The project portion then produces a communication strategy based on the conclusions made in the theoretical portion and the results of the inquiry made in the practical portion. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
62794
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2022-04-14 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account