dc.contributor.advisor |
Weberová, Dagmar
|
|
dc.contributor.author |
Plotnikova, Vlada Alekseevna
|
|
dc.date.accessioned |
2022-07-15T09:23:28Z |
|
dc.date.available |
2022-07-15T09:23:28Z |
|
dc.date.issued |
2022-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/51089
|
|
dc.description.abstract |
V dnešní době se sponzoring stává významným nástrojem pro marketingovou komunikaci. Specifické typy sponzoringu, kterým je například sponzoring motoristického sportu, mají mezi společnostmi obrovský nárůst. Hlavním cílem diplomové práce je na základě výsledků výzkumu o povědomí o značce navrhnout společnost a sponzorský balíček pro budoucí sponzorskou spolupráci. První část této práce je zaměřena na identifikaci problému na základě literární rešerše, zatímco druhá část pomocí kvantitativních a kvalitních výzkumných metod analyzuje data a přináší výstup pro projektovou část. Poslední kapitola nabízí sponzorskou strategii s Yandex za účelem zvýšení povědomí o značce Kamaz Master Team. |
|
dc.format |
101 p.(166 171 characters),9p. |
|
dc.language.iso |
en |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
povědomí o značce
|
cs |
dc.subject |
sportovní sponzoring
|
cs |
dc.subject |
motoristický sport
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
brand awareness
|
en |
dc.subject |
sport sponsorship
|
en |
dc.subject |
motorsport
|
en |
dc.subject |
marketing communications
|
en |
dc.title |
Sponzorství jako marketingový nástroj ke zvýšení povědomí o značce ruského týmu motosportu |
|
dc.title.alternative |
Sponsorship As a Marketing Tool to Increase the Brand Awareness of the Russian Motorsport Team |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Štarchoň, Peter |
|
dc.date.accepted |
2022-05-25 |
|
dc.description.abstract-translated |
Nowadays, sponsorship is becoming a significant tool for marketing communications. Specific types of sponsorship, such as motorsport sponsorship, has tremendous growth among the companies. The main goal of the thesis is to suggest a company and a sponsorship package for future sponsorship cooperation based on the research results on brand awareness. The first part of this work is focused to identify the problem based on the literature review, while the second one uses quantitative and qualitative research methods analyzes the data, and brings an output for a project part. The last chapter offers the sponsorship strategy with Yandex with the purpose to increase the brand awareness of the Kamaz Master Team. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Media and Communications Studies |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
62536
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2022-04-15 |
|