Zájem evropských studentů designu oděvu prezentovat své kolekce na módních eventech
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Gartnerová, Eva
|
|
dc.contributor.author |
Zelenková, Aneta
|
|
dc.date.accessioned |
2022-07-15T09:23:27Z |
|
dc.date.available |
2022-07-15T09:23:27Z |
|
dc.date.issued |
2022-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/51071
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce na téma Motivace evropských studentů designu oděvu prezentovat své kolekce na módních eventech analyzuje důvody účasti studentů na módních eventech a podporu, kterou jim poskytuje jejich univerzita. Teoretická část definuje pojmy fashion, fashion marketing, interní komunikace a spotřebitelské chování. Součástí teoretické části je i metodika práce, ve které je stanoven cíl výzkumu, výzkumné otázky a metoda. Praktickou část tvoří popis participantů a jejich univerzit, realizovaný výzkum a následná doporučení pro zefektivnění komunikace univerzit směrem ke studentům. |
|
dc.format |
54 s. (75 015 znaků) |
|
dc.language.iso |
en |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
móda
|
cs |
dc.subject |
módní marketing
|
cs |
dc.subject |
módní eventy
|
cs |
dc.subject |
interní PR
|
cs |
dc.subject |
interní komunikace
|
cs |
dc.subject |
spotřebitelské chování
|
cs |
dc.subject |
fashion
|
en |
dc.subject |
fashion marketing
|
en |
dc.subject |
fashion events
|
en |
dc.subject |
internal PR
|
en |
dc.subject |
internal communications
|
en |
dc.subject |
consumer behaviour
|
en |
dc.title |
Zájem evropských studentů designu oděvu prezentovat své kolekce na módních eventech |
|
dc.title.alternative |
Motivation of European Fashion Design Students to Present Their Collections at Fashion Events |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Harantová, Lenka |
|
dc.date.accepted |
2022-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor's thesis on the topic of Motivation of European Fashion Design Students to Present Their Collections at Fashion Events analyses the reasons for students' participation in fashion events and the support provided by their university. The theoretical part defines the concepts of fashion, fashion marketing, internal communications and consumer behaviour. One part of the theory is dedicated to the methodology of the thesis, which sets the goals of the research, research questions and method. The practical part consists of a description of participants and their universities, research and subsequent recommendations for effective universities' communication towards students. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
62663
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2022-04-22 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account