Analýza běžných účtů pro FO v ČR obecně a optimalizace nabízených produktů v Volksbankshopu
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Riglová, Dagmar
|
|
dc.contributor.author |
Knebl, Lukáš
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-16T09:33:53Z |
|
dc.date.available |
2017-12-07T00:00:22Z |
|
dc.date.issued |
2007-12-07 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/5106
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou nabídky běžných účtů pro fyzické osoby (FO) - nepodnikatele vybraných bank v ČR. Rozbor probíhá u dvou druhů účtů, dle aktivity majitele účtu. První skupinu tvoří FO využívající účet minimálně. Druhou skupinu tvoří středně aktivní uživatelé. V další části práce je navržena optimalizace produktů, které se v podniku nabízejí. Zejména je navrženo rozšíření produktové skladby. Následným cílem je snížení vynaložených nákladů na akvizici nového klienta. Rozšíření nabídky by mělo přispět k viditelnému navýšení počtu retailové klientely. |
cs |
dc.format |
63 s., 3 s. příloh |
cs |
dc.format.extent |
473806 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 07.12.2017 |
|
dc.subject |
účet
|
cs |
dc.subject |
půjčka
|
cs |
dc.subject |
pohledávka
|
cs |
dc.subject |
náklady
|
cs |
dc.subject |
výnosy
|
cs |
dc.subject |
bank account
|
en |
dc.subject |
loan
|
en |
dc.subject |
debt
|
en |
dc.subject |
costs
|
en |
dc.subject |
revenues
|
en |
dc.title |
Analýza běžných účtů pro FO v ČR obecně a optimalizace nabízených produktů v Volksbankshopu |
cs |
dc.title.alternative |
The analysis of current accounts for privat people in Czech Republic in general and the optimalization of offered products in Volksbankshop |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Brázdilová, Petra |
|
dc.date.accepted |
2008-01-18 |
|
dc.description.abstract-translated |
This Bachelor thesis discuses the analysis of current accounts for private people - non- entrepreneurs of selected banks in the Czech Republic. The analysis is conducted in two different types of current accounts. The difference is in activities of the owner of the bank account. The first group of users are non-active users. The second one are semi-active users. Another part of this Bachelor thesis proposes of optimalization of offered products. In particular, an enlargement of the product mix is proposed. A follow-up point is cutting-down expended costs for new client acquisition. The enlarged offered could contribute to visible increase in the number of the retail clientship. |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/123
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Finanční řízení podniku |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Financial management of enterprises |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
7305
|
|
dc.date.assigned |
2007-10-05 |
|
utb.result.grade |
A |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account