Analýza běžných účtů pro FO v ČR obecně a optimalizace nabízených produktů v Volksbankshopu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza běžných účtů pro FO v ČR obecně a optimalizace nabízených produktů v Volksbankshopu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Riglová, Dagmar
dc.contributor.author Knebl, Lukáš
dc.date.accessioned 2010-07-16T09:33:53Z
dc.date.available 2017-12-07T00:00:22Z
dc.date.issued 2007-12-07
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/5106
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá analýzou nabídky běžných účtů pro fyzické osoby (FO) - nepodnikatele vybraných bank v ČR. Rozbor probíhá u dvou druhů účtů, dle aktivity majitele účtu. První skupinu tvoří FO využívající účet minimálně. Druhou skupinu tvoří středně aktivní uživatelé. V další části práce je navržena optimalizace produktů, které se v podniku nabízejí. Zejména je navrženo rozšíření produktové skladby. Následným cílem je snížení vynaložených nákladů na akvizici nového klienta. Rozšíření nabídky by mělo přispět k viditelnému navýšení počtu retailové klientely. cs
dc.format 63 s., 3 s. příloh cs
dc.format.extent 473806 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 07.12.2017
dc.subject účet cs
dc.subject půjčka cs
dc.subject pohledávka cs
dc.subject náklady cs
dc.subject výnosy cs
dc.subject bank account en
dc.subject loan en
dc.subject debt en
dc.subject costs en
dc.subject revenues en
dc.title Analýza běžných účtů pro FO v ČR obecně a optimalizace nabízených produktů v Volksbankshopu cs
dc.title.alternative The analysis of current accounts for privat people in Czech Republic in general and the optimalization of offered products in Volksbankshop en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Brázdilová, Petra
dc.date.accepted 2008-01-18
dc.description.abstract-translated This Bachelor thesis discuses the analysis of current accounts for private people - non- entrepreneurs of selected banks in the Czech Republic. The analysis is conducted in two different types of current accounts. The difference is in activities of the owner of the bank account. The first group of users are non-active users. The second one are semi-active users. Another part of this Bachelor thesis proposes of optimalization of offered products. In particular, an enlargement of the product mix is proposed. A follow-up point is cutting-down expended costs for new client acquisition. The enlarged offered could contribute to visible increase in the number of the retail clientship. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Finanční řízení podniku cs
dc.thesis.degree-discipline Financial management of enterprises en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 7305
dc.date.assigned 2007-10-05
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
knebl_2008_bp.pdfBlocked 462.7Kb PDF View/Open
knebl_2008_vp.doc 41Kb Microsoft Word View/Open
knebl_2008_op.doc 33.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account