Distanční výuka z pohledu žáků 2. stupně základních škol
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Staňková, Iva
|
|
dc.contributor.author |
Eliášová, Iveta
|
|
dc.date.accessioned |
2022-07-15T09:23:27Z |
|
dc.date.available |
2022-07-15T09:23:27Z |
|
dc.date.issued |
2021-12-09 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/51067
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce se zabývá hodnocením distanční výuky z pohledu žáků 2. stupně základních škol. Práce je rozdělena na dvě části. V teoretické části je v první kapitole definována a popsána výuka a další základní pojmy, které s ní úzce souvisí. Dále je zde popsána prezenční a distanční výuka. Druhá kapitola se zabývá obecně žákem druhého stupně základní školy. Praktická část zahrnuje výsledky kvantitativního výzkumu. Zvolenou metodou sběru dat je dotazník, který byl distribuování žákům druhého stupně základních škol. |
|
dc.format |
72 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Distanční výuka
|
cs |
dc.subject |
žák
|
cs |
dc.subject |
základní škola
|
cs |
dc.subject |
Distance learning
|
en |
dc.subject |
Student
|
en |
dc.subject |
Primary School
|
en |
dc.title |
Distanční výuka z pohledu žáků 2. stupně základních škol |
|
dc.title.alternative |
Distance Education from the Perspective of Upper Primary School Students |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Hrbáčková, Karla |
|
dc.date.accepted |
2022-05-16 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis deals with the evaluation of distance leasing from the perspective of primary school pupils. The work is dividend into two parts. In the theoretical part, the first charter defines and describes teaching and other basic concepts that are closely related to it. Furthermore, full-time and distance teaching is described here. The second charter deals with a general primary school student. The practical part includes the results of quantitative research. The chosen method of data collection is a questionnaire, which was distributed to primary school students. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Social Pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
57826
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2022-04-22 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account