dc.contributor.advisor |
Vydrová, Janka
|
|
dc.contributor.author |
Zámečník, Lukáš
|
|
dc.date.accessioned |
2022-07-15T09:23:26Z |
|
dc.date.available |
2022-07-15T09:23:26Z |
|
dc.date.issued |
2022-02-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/51063
|
|
dc.description.abstract |
Cílem bakalářské práce je analýza současného stavu vnitřní komunikace ve společnosti Altech, spol. s.r.o. včetně využívaných kanálů interní komunikace ve firmě. Analýza interní komunikace firmy bude uskutečněna prostřednictvím výzkumného šetření, jenž bude provedeno pomocí dotazníku. Pro vytvoření detailnějšího pohledu nejen na interní komunikaci firmy, ale i na firmu jako celek, je zpracována v praktické části práce SWOT analýza a metoda McKinsey 7S. Praktická část je vytvořena v návaznosti na část teoretickou, která vychází z odborných literárních pramenů zabývajících se vnitropodnikovou komunikací. Na základě vyhodnocení analýzy interní komunikace jsou v závěru práce představena možná doporučení pro zlepšení vnitřní komunikace firmy. |
|
dc.format |
95 s. (143 429 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Interní komunikace
|
cs |
dc.subject |
nástroje interní komunikace
|
cs |
dc.subject |
efektivní interní komunikace
|
cs |
dc.subject |
zpětná vazba
|
cs |
dc.subject |
zaměstnanci
|
cs |
dc.subject |
Internal communication
|
en |
dc.subject |
tools of internal communication
|
en |
dc.subject |
feedback
|
en |
dc.subject |
efficient internal communication
|
en |
dc.subject |
employees
|
en |
dc.title |
Analýza vnitřní komunikace ve vybrané společnosti |
|
dc.title.alternative |
Analysis of Internal Communication in the Selected Company |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Bejtkovský, Jiří |
|
dc.date.accepted |
2022-06-29 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of the bachelor's thesis is to analyse the current state of internal communication in Altech, spol. s.r.o. including the internal communication channels used in the company. The analysis of the firm's internal communication will be carried out through a research investigation, which will be carried out using a questionnaire. SWOT analysis and the McKinsey 7S method are processed on the practical part of the work to create a more detailed view not only of the internal communication of the company, but also of the company as a whole. The practical part of the thesis is created following the theoretical part, which is based on expert literary sources dealing with internal communication. Based on the evaluation of the internal communication analysis, possible recommendations for improving the internal communication of the firm are presented at the end of the thesis. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a management podniku |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Business Economics and Management |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
61706
|
|
dc.date.submitted |
2022-05-20 |
|