dc.contributor.advisor |
Juříková, Martina
|
|
dc.contributor.author |
Horáková, Karolína
|
|
dc.date.accessioned |
2022-07-15T09:23:26Z |
|
dc.date.available |
2022-07-15T09:23:26Z |
|
dc.date.issued |
2022-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/51054
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá analýzou marketingového prostředí, zhodnocení současného stavu marketingové komunikace konkrétního podniku a navržení marketingové strategie s ohledem na specifika daného trhu. V rámci teoretické části jsou zpracována východiska pro praktickou a projektovou část této práce. Obsahem teoretické části je výklad marketingu na B2B trzích, marketingového mixu, specifika pro mezinárodní marketing a segmentace zákazníků. Dále se tato část zabývá propojením mezi marketingem a strategickým řízením podniku, z čehož vychází projektová část této práce. V praktické části této práce je provedena analýza současné situace na základě sekundárních dat a primárních dat získaných pomocí výzkumu. Projektová část navrhuje základní body strategického řízení firmy a stanovuje návrh marketingové komunikace a použití marketingových nástrojů s ohledem na specifika daného trhu. |
|
dc.format |
113 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Marketingová strategie
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
strategické řízení
|
cs |
dc.subject |
segmentace zákazníků
|
cs |
dc.subject |
komunikační nástroje B2B trhu
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
situační analýza
|
cs |
dc.subject |
Marketing strategy
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
strategic management
|
en |
dc.subject |
customer segmentation
|
en |
dc.subject |
B2B market communication tools
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
situation analysis
|
en |
dc.title |
Marketingová strategie strojírenské firmy |
|
dc.title.alternative |
Marketing Strategy for a Mechanical Engineering Firm |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Wroblowská, Zuzana |
|
dc.date.accepted |
2022-05-25 |
|
dc.description.abstract-translated |
This Master's thesis deals with analysis of the marketing environment, evaluation of the current state of marketing communication and the proposal of a marketing strategy for a specific company, with careful consideration for some issues particular to the industry. The theoretical section lays the foundation for some points which are explored in the practical and the project sections. This section is concerned with the interpretation of marketing in B2B markets, marketing mix, specifics for international marketing and customer segmentation. This section also outlines the basics for the project section of this thesis, as it is describing the connection between marketing and strategic management of the company. Analysis of the current situation based on secondary data, and primary data obtained through research, is described in practical section of this thesis. The project section proposes the basic points of the company's strategic management and sets out a proposal of marketing communication and the use of marketing tools specific to the market in question. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
62182
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2022-04-14 |
|