Marketingová strategie strojírenské firmy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová strategie strojírenské firmy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Juříková, Martina
dc.contributor.author Horáková, Karolína
dc.date.accessioned 2022-07-15T09:23:26Z
dc.date.available 2022-07-15T09:23:26Z
dc.date.issued 2022-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/51054
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá analýzou marketingového prostředí, zhodnocení současného stavu marketingové komunikace konkrétního podniku a navržení marketingové strategie s ohledem na specifika daného trhu. V rámci teoretické části jsou zpracována východiska pro praktickou a projektovou část této práce. Obsahem teoretické části je výklad marketingu na B2B trzích, marketingového mixu, specifika pro mezinárodní marketing a segmentace zákazníků. Dále se tato část zabývá propojením mezi marketingem a strategickým řízením podniku, z čehož vychází projektová část této práce. V praktické části této práce je provedena analýza současné situace na základě sekundárních dat a primárních dat získaných pomocí výzkumu. Projektová část navrhuje základní body strategického řízení firmy a stanovuje návrh marketingové komunikace a použití marketingových nástrojů s ohledem na specifika daného trhu.
dc.format 113
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketingová strategie cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject strategické řízení cs
dc.subject segmentace zákazníků cs
dc.subject komunikační nástroje B2B trhu cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject situační analýza cs
dc.subject Marketing strategy en
dc.subject marketing mix en
dc.subject strategic management en
dc.subject customer segmentation en
dc.subject B2B market communication tools en
dc.subject marketing research en
dc.subject situation analysis en
dc.title Marketingová strategie strojírenské firmy
dc.title.alternative Marketing Strategy for a Mechanical Engineering Firm
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Wroblowská, Zuzana
dc.date.accepted 2022-05-25
dc.description.abstract-translated This Master's thesis deals with analysis of the marketing environment, evaluation of the current state of marketing communication and the proposal of a marketing strategy for a specific company, with careful consideration for some issues particular to the industry. The theoretical section lays the foundation for some points which are explored in the practical and the project sections. This section is concerned with the interpretation of marketing in B2B markets, marketing mix, specifics for international marketing and customer segmentation. This section also outlines the basics for the project section of this thesis, as it is describing the connection between marketing and strategic management of the company. Analysis of the current situation based on secondary data, and primary data obtained through research, is described in practical section of this thesis. The project section proposes the basic points of the company's strategic management and sets out a proposal of marketing communication and the use of marketing tools specific to the market in question.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 62182
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2022-04-14


Files in this item

Files Size Format View Description
horáková_2022_dp.pdf 2.624Mb PDF View/Open None
horáková_2022_op.doc 118Kb Unknown View/Open None
horáková_2022_vp.doc 128.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account