dc.contributor.advisor |
Božik, Roman
|
|
dc.contributor.author |
Kmeťová, Veronika
|
|
dc.date.accessioned |
2022-07-15T09:23:26Z |
|
dc.date.available |
2022-07-15T09:23:26Z |
|
dc.date.issued |
2021-10-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/51045
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá postavením rodičů jako partnerů základní školy. Teoretická část se zaměřuje na rodinu, jakožto nejdůležitější sociální skupinu v životě žáka, a na její vzájemný vztah se školou. Dále vymezuje některé způsoby komunikace a spolupráce rodiny se školou, včetně formálních i neformálních forem interakce a řešení problémových situací s pedagogickými pracovníky školy. Empirická část předkládá výsledky kvalitativně orientovaného výzkumu, zaměřeného na reálnou a očekávanou spolupráci rodiny se školou pohledem učitelů prvního stupně základní školy a rodiči žáků těchto učitelů. Data byla sesbírána pomocí interview s rodiči a učiteli, následně byla doplněna o data z pozorování tripartitních schůzek. |
|
dc.format |
99 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
rodič jako partner
|
cs |
dc.subject |
rodičovské zapojení
|
cs |
dc.subject |
formy spolupráce rodiny a školy
|
cs |
dc.subject |
partnerský vztah rodiny a školy
|
cs |
dc.subject |
problémové situace
|
cs |
dc.subject |
parent as a partner
|
en |
dc.subject |
parental involvement
|
en |
dc.subject |
forms of family-school cooperation
|
en |
dc.subject |
family-school partnership
|
en |
dc.subject |
problematic situations
|
en |
dc.title |
Rodiče v roli partnerů základní školy |
|
dc.title.alternative |
Parents as the Partners of Primary School |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Majerčíková, Jana |
|
dc.date.accepted |
2022-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
The diploma thesis deals with position of parents as a partners of primary school. Theoretical part is focused on family, as the most important social group in the life of a pupil, and on its mutual partnership with the school. It also defines some types of communication and cooperation between family and school, including formal and informal forms of interaction and solving of problematic situations with teaching staff of the school. Empirical part presents the results of qualitatively oriented research, focused on real and expected cooperation between the family and school from the view of the first stage teachers and parents of the pupils. Data were collected using interview with parents and teachers, subsequently were added data from observation of tripartite meetings. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství pro 1. stupeň základní školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Lower Primary School Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Učitelství pro základní školy |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Teacher Training for Primary Schools |
en |
dc.identifier.stag |
60131
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2022-04-22 |
|