Role zástupce ředitele v řízení mateřské školy
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Petrů Puhrová, Barbora
|
|
dc.contributor.author |
Zezulová, Veronika
|
|
dc.date.accessioned |
2022-07-15T09:23:25Z |
|
dc.date.available |
2022-07-15T09:23:25Z |
|
dc.date.issued |
2021-10-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/51040
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce je teoreticko-empirického charakteru a zaměřuje se na roli zástupce ředitele v řízení mateřské školy. V teoretické části práce jsou sumarizovány poznatky o mateřské škole jako organizaci a jejím managementu, řízení a vedení školy. Stěžejní část je věnována samotnému zástupci ředitele, a jeho postavením zástupce v rámci systému, specifikům jeho práce a činnostem a v neposlední řadě samotné roli zástupce ředitele. Praktická část je založena na empirickém výzkumu, jehož cílem je popsat jaká je úloha zástupce ředitele v řízení školy. Výzkumný soubor představují zástupkyně ředitelů. Informace od zástupkyň jsou získány prostřednictvím interview a nestrukturovaného pozorování jejich práce. Zpracováním dat z výzkumu se prokázalo, že zástupce ředitele zastává více rolí, roli organizátora, plánovače nebo administrátora. |
|
dc.format |
59 s. (124 340 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Zástupce ředitele školy
|
cs |
dc.subject |
procesy řízení mateřské školy
|
cs |
dc.subject |
leadership
|
cs |
dc.subject |
delegování
|
cs |
dc.subject |
Deputy headmaster
|
en |
dc.subject |
kindergarten management processes
|
en |
dc.subject |
leadership
|
en |
dc.subject |
delegation
|
en |
dc.title |
Role zástupce ředitele v řízení mateřské školy |
|
dc.title.alternative |
The Deputy Principal's Role in the Kindergarten Management |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Navrátilová, Hana |
|
dc.date.accepted |
2022-05-26 |
|
dc.description.abstract-translated |
The master thesis is of a theoretical-empirical nature and focuses on the role of the deputy director in the management of the kindergarten. The theoretical part summarizes the knowledge about the kindergarten as an organization and its management, and the management of the school. The main part is focuses on the deputy director as such, where I deal with the position of the deputy within the system, the specifics of the work and activities and the role of the deputy director. The practical part is based on empirical research, whose aim was to describe the role of the deputy director in school management. Participants of the research were deputy directors. The information was obtained through interviews and unstructured observation of their work. The research has shown that the deputy director holds more roles, the role of organizer, planner or administrator. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Předškolní pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Předškolní pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Preschool Pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
60158
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2022-04-20 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account