Názory učitelů na vzdělávání ve věkově heterogenních třídách mateřských škol

DSpace Repository

Language: English čeština 

Názory učitelů na vzdělávání ve věkově heterogenních třídách mateřských škol

Show simple item record

dc.contributor.advisor Horníčková, Beata
dc.contributor.author Sedláčková, Kateřina
dc.date.accessioned 2022-07-15T09:23:25Z
dc.date.available 2022-07-15T09:23:25Z
dc.date.issued 2021-10-12
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/51022
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá názory učitelů na vzdělávání dětí ve věkově heterogenních třídách mateřských škol. Teoretická část práce se věnuje současnému předškolnímu vzdělávání, učiteli mateřské školy, vývojem dítěte předškolního věku a možnostem věkového uspořádání tříd v mateřské škole. Empirická část práce využívá kvalitativní design výzkumu. Výzkum byl realizován prostřednictvím metody polostrukturovaného interview s učiteli mateřských škol. V závěru byla interpretována výzkumná zjištění a uvedena doporučení pro praxi mateřských škol.
dc.format 57 s. (88 715 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject názory učitelů cs
dc.subject vzdělávání v mateřské škole cs
dc.subject heterogenní třída cs
dc.subject homogenní třída cs
dc.subject teachers´opinions en
dc.subject preschool education en
dc.subject mixed-age classroom en
dc.subject same-age classroom en
dc.title Názory učitelů na vzdělávání ve věkově heterogenních třídách mateřských škol
dc.title.alternative Teachers´opinions on Education in the Age-heterogeneous Classes in Kindergarten
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Lukášová, Hana
dc.date.accepted 2022-06-02
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis deals with the opinions of teachers on the education of children in mixed-age kindergarten classes. The theoretical part of the thesis deals with the current preschool education, its participants and the possibilities of the age structure of classes in kindergarten. The empirical part of the work uses qualitative research design. The research was conducted carried was realized using a semi-structured interview with kindergarten teachers. In the end, the research findings were interpreted and recommendations for the practice of kindergartens were given.
dc.description.department Ústav školní pedagogiky
dc.thesis.degree-discipline Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-program Preschool Teacher Training en
dc.identifier.stag 60214
dc.date.submitted 2022-04-29


Files in this item

Files Size Format View Description
sedláčková_2022_dp.pdf 1.737Mb PDF View/Open None
sedláčková_2022_op.pdf 432.7Kb PDF View/Open None
sedláčková_2022_vp.pdf 331.4Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account