A Business Plan for a New Company
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Dokulil, Jiří
|
|
dc.contributor.author |
Vozák, Vít
|
|
dc.date.accessioned |
2022-07-15T09:23:25Z |
|
dc.date.available |
2022-07-15T09:23:25Z |
|
dc.date.issued |
2021-11-08 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/51021
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této bakalářské práce je sestavení podnikatelského plánu pro společnost Dodej.mi, která zprostředkovává dopravu specifického zboží mezi svými zákazníky. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy spojené s podnikáním např.: podnik, podnikatel, členění podnikatelských subjektů, dále je popsáno, jakou by měl mít podnikatelský plán strukturu. Druhá část práce aplikuje poznatky z teoretické části do praxe na již zmíněný podnikatelský plán. Praktická část je zaměřena na daný podnik a realizaci podnikatelského plánu, je zde provedena mimo jiné analýza trhu a vyhodnocení rizik vypracovaného plánu. |
|
dc.format |
64 s. (96 979 znaků) |
|
dc.language.iso |
en |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
podnikání
|
cs |
dc.subject |
podnikatel
|
cs |
dc.subject |
analýza trhu
|
cs |
dc.subject |
doprava
|
cs |
dc.subject |
podnikatelský plán
|
cs |
dc.subject |
entrepreneurship
|
en |
dc.subject |
entrepreneur
|
en |
dc.subject |
market analysis
|
en |
dc.subject |
delivery
|
en |
dc.subject |
business plan
|
en |
dc.title |
A Business Plan for a New Company |
|
dc.title.alternative |
A Business Plan for a New Company |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vydrová, Janka |
|
dc.date.accepted |
2022-06-06 |
|
dc.description.abstract-translated |
This Bachelor's Thesis aims to create a business plan for the company Dodej.mi, which mediates the delivery of specific items between its customers. The paper is divided into the theoretical and practical parts. In theoretical are defined basic terms connected with entrepreneurship, for ex.: enterprise, entrepreneur, classification of business entities, and following what structure should the Business plan have. The second part of the paper applies the knowledge from the theoretical part into practice and to the already mentioned Business Plan. The practical part is focused on implementing the proposed business plan, besides others carried out the market analysis and evaluation of risks of the forged plan. |
|
dc.description.department |
Ústav moderních jazyků a literatur |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Anglický jazyk pro manažerskou praxi |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
English for Business Administration |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Filologie |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Philology |
en |
dc.identifier.stag |
62751
|
|
dc.date.submitted |
2022-05-09 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account