Projekt zvýšení konkurenceschopnosti firmy Bright Caracal prostřednictvím vstupu na jednotný evropský digitální trh
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Mikeska, Martin
|
|
dc.contributor.author |
Mierná, Tereza
|
|
dc.date.accessioned |
2022-07-15T09:23:24Z |
|
dc.date.available |
2022-07-15T09:23:24Z |
|
dc.date.issued |
2022-02-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/51017
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce je zaměřena na zvýšení konkurenceschopnosti firmy Bright Caracal pomocí vstupu na jednotný evropský digitální trh. Podstatou řešení bylo provést analýzu současné konkurenceschopnosti firmy Bright Caracal a analýzu konkurence na evropském trhu. Navržené řešení obsahuje projekt spuštění webových stránek, na kterých bude zcela automatizovanou formou nabízeno výživové poradenství pro evropský trh. Projekt obsahuje i podrobení časové, nákladové a rizikové analýze. |
|
dc.format |
100 s. (140 275) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Digitální trh
|
cs |
dc.subject |
digitalizace
|
cs |
dc.subject |
webové stránky
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
konkurenceschopnost
|
cs |
dc.subject |
digital market
|
en |
dc.subject |
digitizing
|
en |
dc.subject |
websites
|
en |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
competitiveness
|
en |
dc.title |
Projekt zvýšení konkurenceschopnosti firmy Bright Caracal prostřednictvím vstupu na jednotný evropský digitální trh |
|
dc.title.alternative |
Project of Increase the Competitiveness of the Company Bright Caracal via Admission to the United European Digital Market |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vydrová, Janka |
|
dc.date.accepted |
2022-06-21 |
|
dc.description.abstract-translated |
The diploma thesis is focused on increasing the competitiveness of the company Bright Caracal via admission to the united European digital market. The essence of the solution was to perform an analysis of the current competitiveness of Bright Caracal and an analysis of competition in the European market. The proposed solution includes a project to launch a website on which nutritional advice for the European market will be offered in a fully automated form. The project also includes time, cost and risk analysis. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Design management |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Design Management |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Management and Marketing |
en |
dc.identifier.stag |
61735
|
|
dc.date.submitted |
2022-04-26 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account