A Business Plan for an E-shop Selling Pet Food

DSpace Repository

Language: English čeština 

A Business Plan for an E-shop Selling Pet Food

Show simple item record

dc.contributor.advisor Dujka, Petr
dc.contributor.author Mlčáková, Barbora
dc.date.accessioned 2022-07-15T09:23:24Z
dc.date.available 2022-07-15T09:23:24Z
dc.date.issued 2021-11-08
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/51003
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá sestavením podnikatelského plánu pro e-shop prodávající krmivo pro domácí mazlíčky. Cílem této práce je vytvořit podnikatelský plán a zjistit, zda je realizovatelný. Práce je členěna na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou představeny základní pojmy spojeny s podnikatelským plánem. Dále jsou vymezeny druhy podnikání a popsány jednotlivé části podnikatelského plánu. Praktická část se zaměřuje na vypracování konkrétního podnikatelského plánu pro e-shop prodávající krmivo pro domácí mazlíčky. V této části je popsán produkt a jsou zde zahrnuty marketingové analýzy nebo také finanční plán pro tento e-shop. Poslední kapitola se zabývá zhodnocením toho, zda je plán realizovatelný.
dc.format 65 s.
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Podnikatelský plán cs
dc.subject e-shop cs
dc.subject podnikatel cs
dc.subject podnikání cs
dc.subject analýza cs
dc.subject A Business plan en
dc.subject e-shop en
dc.subject entrepreneur en
dc.subject entrepreneurship en
dc.subject analysis en
dc.title A Business Plan for an E-shop Selling Pet Food
dc.title.alternative A Business Plan for an E-shop Selling Pet Food
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Bejtkovský, Jiří
dc.date.accepted 2022-06-13
dc.description.abstract-translated This Bachelor's thesis deals with developing a business plan for a pet-food selling E-shop. The main aim of this work is to create a business plan and determine whether is it viable. This thesis is divided into a theoretical and a practical part. The theoretical part introduces the main concepts associated with a business plan. Furthermore, the types of businesses and all the parts of a business plan are defined. The practical part is focused on developing a business plan for an e-shop selling pet food. This part describes the product and includes a marketing analysis or a financial plan for this e-shop. The final chapter deals with an evaluation of whether the plan is viable or not.
dc.description.department Ústav moderních jazyků a literatur
dc.thesis.degree-discipline Anglický jazyk pro manažerskou praxi cs
dc.thesis.degree-discipline English for Business Administration en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Filologie cs
dc.thesis.degree-program Philology en
dc.identifier.stag 62383
dc.date.submitted 2022-05-04


Files in this item

Files Size Format View Description
mlčáková_2022_dp.pdf 1.774Mb PDF View/Open None
mlčáková_2022_op.doc 46.5Kb Unknown View/Open None
mlčáková_2022_vp.docx 19.70Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account