A Business Plan for an E-shop Selling Pet Food
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Dujka, Petr
|
|
dc.contributor.author |
Mlčáková, Barbora
|
|
dc.date.accessioned |
2022-07-15T09:23:24Z |
|
dc.date.available |
2022-07-15T09:23:24Z |
|
dc.date.issued |
2021-11-08 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/51003
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá sestavením podnikatelského plánu pro e-shop prodávající krmivo pro domácí mazlíčky. Cílem této práce je vytvořit podnikatelský plán a zjistit, zda je realizovatelný. Práce je členěna na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou představeny základní pojmy spojeny s podnikatelským plánem. Dále jsou vymezeny druhy podnikání a popsány jednotlivé části podnikatelského plánu. Praktická část se zaměřuje na vypracování konkrétního podnikatelského plánu pro e-shop prodávající krmivo pro domácí mazlíčky. V této části je popsán produkt a jsou zde zahrnuty marketingové analýzy nebo také finanční plán pro tento e-shop. Poslední kapitola se zabývá zhodnocením toho, zda je plán realizovatelný. |
|
dc.format |
65 s. |
|
dc.language.iso |
en |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Podnikatelský plán
|
cs |
dc.subject |
e-shop
|
cs |
dc.subject |
podnikatel
|
cs |
dc.subject |
podnikání
|
cs |
dc.subject |
analýza
|
cs |
dc.subject |
A Business plan
|
en |
dc.subject |
e-shop
|
en |
dc.subject |
entrepreneur
|
en |
dc.subject |
entrepreneurship
|
en |
dc.subject |
analysis
|
en |
dc.title |
A Business Plan for an E-shop Selling Pet Food |
|
dc.title.alternative |
A Business Plan for an E-shop Selling Pet Food |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Bejtkovský, Jiří |
|
dc.date.accepted |
2022-06-13 |
|
dc.description.abstract-translated |
This Bachelor's thesis deals with developing a business plan for a pet-food selling E-shop. The main aim of this work is to create a business plan and determine whether is it viable. This thesis is divided into a theoretical and a practical part. The theoretical part introduces the main concepts associated with a business plan. Furthermore, the types of businesses and all the parts of a business plan are defined. The practical part is focused on developing a business plan for an e-shop selling pet food. This part describes the product and includes a marketing analysis or a financial plan for this e-shop. The final chapter deals with an evaluation of whether the plan is viable or not. |
|
dc.description.department |
Ústav moderních jazyků a literatur |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Anglický jazyk pro manažerskou praxi |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
English for Business Administration |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Filologie |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Philology |
en |
dc.identifier.stag |
62383
|
|
dc.date.submitted |
2022-05-04 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account