Efektivita e-mail marketingové kampaně ve společnosti MAN Truck & Bus
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Káčerková, Eliška
|
|
dc.contributor.author |
Martínek, Tomáš
|
|
dc.date.accessioned |
2022-07-15T09:23:23Z |
|
dc.date.available |
2022-07-15T09:23:23Z |
|
dc.date.issued |
2022-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/50977
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou procesu tvorby e-mailové kampaně se zaměřením zejména na prvky grafického zpracování a celkové struktury textu. V teoretické části je definovaný direct marketing a jeho nástroje, dále pak jednotlivé kroky a postupy, které jsou stěžejní při tvorbě úspěšné e-mailové kampaně. V praktické části jsou analyzovány a charakterizovány tři e-mailové kampaně společnosti MAN Truck & Bus. Následně jsou vytvořeny dva testovací e-maily, které jsou poté vyhodnoceny na základě zjištěných informací z rozhovorů s participanty výzkumu. V závěru bakalářské práce jsou doporučeny jednotlivé kroky pro tvorbu ideálního e-mailu tak, aby byl pro společnost co nejefektivnější. |
|
dc.format |
65 s. (84 301 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
e-mail marketing
|
cs |
dc.subject |
direct marketing
|
cs |
dc.subject |
telemarketing
|
cs |
dc.subject |
marketingová kampaň
|
cs |
dc.subject |
A/B testování
|
cs |
dc.subject |
e-mail marketing
|
en |
dc.subject |
direct marketing
|
en |
dc.subject |
telemarketing
|
en |
dc.subject |
marketing campaign
|
en |
dc.subject |
A/B testing
|
en |
dc.title |
Efektivita e-mail marketingové kampaně ve společnosti MAN Truck & Bus |
|
dc.title.alternative |
Effectiveness of the E-mail Marketing Campaign at MAN Truck & Bus |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Rygl, Tomáš |
|
dc.date.accepted |
2022-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis deals with the process of creating an e-mail campaign, focusing mainly on the elements of graphic design and the overall structure of the text. The theoretical part defines direct marketing and its tools, then the individual steps and procedures that are crucial to creating a successful email campaign. In the practical part, three e-mail campaigns of MAN Truck & Bus are analysed and characterised. Subsequently, two test emails are created, which are then evaluated based on the information obtained from the interviews with the research participants. In the conclusion of the bachelor thesis, the steps for creating the ideal email are recommended in order to make it as effective as possible for the company. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
61528
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2022-04-22 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account