Představy ředitelů mateřských škol o ideálním učiteli
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Lorencová, Soňa
|
|
dc.contributor.author |
Ondrůšková, Markéta
|
|
dc.date.accessioned |
2022-07-15T09:23:22Z |
|
dc.date.available |
2022-07-15T09:23:22Z |
|
dc.date.issued |
2021-10-12 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/50966
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce je teoreticko-empirického charakteru a zabývá se představami ředitelů mateřských škol o ideálním učiteli. Teoretická část práce se věnuje sumarizaci poznatků o osobnostních kvalitách a kompetencích nezbytných k výkonu profese učitele mateřské školy a hlavním aspektům práce ředitele mateřské školy. Empirická část práce byla prováděna kvalitativní metodou výzkumu a realizována prostřednictvím polostrukturovaných interview s ředitelkami mateřských škol. Hlavní cílem této části bylo zjistit představy ředitelů o ideálním učiteli mateřské školy. Výzkumný vzorek se skládal z šesti ředitelů mateřských škol ze Zlínského a Moravskoslezského kraje. Výzkumné šetření odhalilo představy ředitelů v souvislosti s osobností, profesními kompetencemi a vzděláním učitelů. |
|
dc.format |
76 s. (122 915 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
osobnost učitele
|
cs |
dc.subject |
profesní kompetence
|
cs |
dc.subject |
ředitel mateřské školy
|
cs |
dc.subject |
teacher's personality
|
en |
dc.subject |
professional competence
|
en |
dc.subject |
kindergarten headmaster
|
en |
dc.title |
Představy ředitelů mateřských škol o ideálním učiteli |
|
dc.title.alternative |
Ideas of kindergarten headmasters about an ideal teacher |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Petrů Puhrová, Barbora |
|
dc.date.accepted |
2022-06-02 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis is of a theoretical-empirical character and deals with the ideas of kindergarten headmasters about an ideal teacher. The theoretical part of the thesis is devoted to summarizing knowledge on personal qualities and the competencies necessary to pursue the profession of kindergarten teacher and the main aspects of the work of the kindergarten headmaster. The empiciral part of the thesis was performed by a qualitative research method and implemented through semi-structured interviews with kindergarten headmasters. The main goal of this section was to find out ideas of kindergarten headmasters about an ideal teacher. The research sample consisted of six kindergarten headmasters from the Zlín and Moravian-Silesian regions. The research investigation revealed headmasters' perceptions of personality, professional competencies and teachers education. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.identifier.stag |
60207
|
|
dc.date.submitted |
2022-04-29 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account